Det var bush !

• Er enig med dig... Men du skal passe på med at skære det så meget ud i pap som du gør... Ville nok selv foretrække at holde det som en offentlig hemmelighed :P

Men ja, Bush og co. er medskyldige, men er ikke ansvarlige! I den forstand at der altid skal to mand til at starte en slåskamp... Hvis vi tænker på de intet mindre end barbariske handlinger imod skolen i Rusland, Så er der her to voldmænd.. Der er den mand der trykker på knappen og sprænger bomben.. SÅ er der den mand (Putin) Og den verden(os) Der kun kan opråbes om russiske soldaters voldtægter og massemord i Tjetjenien når man tager disse sindsyge midler i brug!

Oprindeligt indlæg af -Sandman-

Er enig med dig... Men du skal passe på med at skære det så meget ud i pap som du gør... Ville nok selv foretrække at holde det som en offentlig hemmelighed :P

Men ja, Bush og co. er medskyldige, men er ikke ansvarlige! I den forstand at der altid skal to mand til at starte en slåskamp... Hvis vi tænker på de intet mindre end barbariske handlinger imod skolen i Rusland, Så er der her to voldmænd.. Der er den mand der trykker på knappen og sprænger bomben.. SÅ er der den mand (Putin) Og den verden(os) Der kun kan opråbes om russiske soldaters voldtægter og massemord i Tjetjenien når man tager disse sindsyge midler i brug!

True True... Dog behøver man da ikke være 2 om at starte en slåskamp, man kan jo blive overfaldet og forsvare sig ved at sloges(sådan det staves, eller den form mener jeg..) Men du har fat i noget af det rigtige. For folk bliver jo ikke bare selvmordsbombere for sjovs skyld. Det er skuda fordi deres liv er så dårligt at det ikke er noget værd... Og de gør det for at gøre det bedre for andre.

• Nej nej alt sammen forkert.... Det er sq da oliesheikerne der sprænger folk i luften! Forfanden da se benzin priserne!!! Den er steget 2-3 kroner her inden for de sidste par år damn hvor kender jeg mange der køre til kbh hver dag det er altså rimelig mange penge.... Bare i danmark!!! Hehe Jeg tror min folkeskolelærer er kgb agent :ph34r:

Oprindeligt indlæg af Aerodale
    Nej nej alt sammen forkert.... Det er sq da oliesheikerne der sprænger folk i luften! Forfanden da se benzin priserne!!! Den er steget 2-3 kroner her inden for de sidste par årr damn hvor kender jeg mange der køre til kbh hver dag det er altså rimelig mange penge.... Bare i danmark!!! Hehe Jeg tror min folkeskolelærer er kgb agent :ph34r:

... Siden bush kom på banen. 8)