QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
her her ... Hvad fanden skal jeg med jomfruer ? ... De kan jo ikke finde ud af noget ...![]()
ha ha fantastisk kommentar
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
her her ... Hvad fanden skal jeg med jomfruer ? ... De kan jo ikke finde ud af noget ...![]()
ha ha fantastisk kommentar
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af FlexQ
ja...
Det er jo forfærdeligt det der er sket i london, og vi er alle enige om at dem der har gjort det skal straffes.
Jeg har bare diskuteret det med et par stykker på arbejde i dag, og vi er gået hen og blevet enige om, at det faktisk har givet ret meget til Bush´s favør.
hvis vi smutter tilbage til d. 10 septemper, dagen før angrebet på twin towers.
Bush´s position var meget svækket, folket råbte på ny præsident, og der var ved at opstå lynshstemning, fordi at bush bare sad og fedede den af på sin ranch.
dagen efter BANG, og hans popularitet røg op af flere grunde:
1: Da han startede sin valgkampange lovede han våbenindustrien at han ville hive kæmpe ordre igennem, derfor sponsorerede de en _MEGET_ stor del af hans valgkampange. Og så gik han i krig i irak - det var ulykken ved the twin towers der gjorde udfaldet der.
2: Han vandt befolkningen igen, da han skulle straffe de teorister, pga. farlige kemiske våben (læs: ikke hævn aktion).
3: Han havde nu en grund til at indtage alle de lande der kunne have noget med 11 sept. at gøre.(læs. terorister og alquida støtter)
4: han kontrollerede olien i irak. (rimelig stor post i USA?)
og så i de forgangne år er bush blevet mere og mere upopulær, hans ændrede forklaringer for indtagelse af forskellige lande, først biovåben, så teorister... osv osv.
Så her for et stykke tid siden begyndte der igen at blive lynchstemning omkring bush, han var upopulær i hele verden.
Så kommer det her, og så lige under G8 topmødet. meget praktisk at det er engands overhoved der skal smutte afsted, når det er ham der styrer G8 mødet.
Og det var egentlig meget smart at lade det ske i london, det fik Englands overhoved til at forlade mødet, det var så tilpas tæt på, at alle dem der er med til mødet føler sig truet på livet, og alligevel er det så langt væk fra det, at de ikke er nødt til at stoppe det, for at sikre deres liv og lemmer.
Jeg syns sq det lugter, lugter meget... rigtig meget, specielt når man så også har set Fahrenheit 911 ! Det understøtter bare det hele.
Måske passer det, måske er det bare en stor konspiration. Jeg syns bare det er meget påfaldende at det hele ligesom passer så fantastisk godt sammen?
Er enig med dig... Men du skal passe på med at skære det så meget ud i pap som du gør... Ville nok selv foretrække at holde det som en offentlig hemmelighed
Men ja, Bush og co. er medskyldige, men er ikke ansvarlige! I den forstand at der altid skal to mand til at starte en slåskamp... Hvis vi tænker på de intet mindre end barbariske handlinger imod skolen i Rusland, Så er der her to voldmænd.. Der er den mand der trykker på knappen og sprænger bomben.. SÅ er der den mand (Putin) Og den verden(os) Der kun kan opråbes om russiske soldaters voldtægter og massemord i Tjetjenien når man tager disse sindsyge midler i brug!
QuoteOprindeligt indlæg af -Sandman-
Er enig med dig... Men du skal passe på med at skære det så meget ud i pap som du gør... Ville nok selv foretrække at holde det som en offentlig hemmelighed
Men ja, Bush og co. er medskyldige, men er ikke ansvarlige! I den forstand at der altid skal to mand til at starte en slåskamp... Hvis vi tænker på de intet mindre end barbariske handlinger imod skolen i Rusland, Så er der her to voldmænd.. Der er den mand der trykker på knappen og sprænger bomben.. SÅ er der den mand (Putin) Og den verden(os) Der kun kan opråbes om russiske soldaters voldtægter og massemord i Tjetjenien når man tager disse sindsyge midler i brug!
True True... Dog behøver man da ikke være 2 om at starte en slåskamp, man kan jo blive overfaldet og forsvare sig ved at sloges(sådan det staves, eller den form mener jeg..) Men du har fat i noget af det rigtige. For folk bliver jo ikke bare selvmordsbombere for sjovs skyld. Det er skuda fordi deres liv er så dårligt at det ikke er noget værd... Og de gør det for at gøre det bedre for andre.
[/quote]
her her ... Hvad fanden skal jeg med jomfruer ? ... De kan jo ikke finde ud af noget ...
LOL! :hb:
Nej nej alt sammen forkert.... Det er sq da oliesheikerne der sprænger folk i luften! Forfanden da se benzin priserne!!! Den er steget 2-3 kroner her inden for de sidste par år damn hvor kender jeg mange der køre til kbh hver dag det er altså rimelig mange penge.... Bare i danmark!!! Hehe Jeg tror min folkeskolelærer er kgb agent
QuoteOprindeligt indlæg af Aerodale
Nej nej alt sammen forkert.... Det er sq da oliesheikerne der sprænger folk i luften! Forfanden da se benzin priserne!!! Den er steget 2-3 kroner her inden for de sidste par årr damn hvor kender jeg mange der køre til kbh hver dag det er altså rimelig mange penge.... Bare i danmark!!! Hehe Jeg tror min folkeskolelærer er kgb agent
... Siden bush kom på banen.