Aquagate(rl-huc-e8u1/u2)

  • Hey


    Så har jeg lige fået mit nye system sat til..


    Når jeg er i windows og kun køre fx windows media player er temp på 44-45 på cpu og 36-38 på vand..


    Bliver cpu ikke lidt for varm hvis man nu tænker på at den er vand kølet.. ???


    eller er det mig der har gjort et eller andet dumt..?


    cpu : pentum 4 prescott på 3 ghz

  • det er ikke slemt. Det er sommer skal du tænke på..

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Not trying to play smart men jeg har faktisk lige installeret min og jeg får altså 35C CPU /30C Water.


    Igår spillede jeg BF2 med ALT på og temperaturen kom aldrig over 45 C...


    Jeg ved at jeg har installeret temp sensoren korrekt fordi BIOS'en viser samme temp som LCU'en.


    Min Pc er en AMD64 3200+ (standard) på en Asus K8V-E Deluxe. Mit MOBO viser 35 C, Case temp 33C...
    VGA er Sapphire X850xt med Artic Cooling 5 VGA silencer, case ThermalTake Armor.


    Som Dalingo siger, det er sandt at det er sommer, etc...men jeg bor faktisk på Mallorca og kan ikke forestille mig at den danske sommer er varmere end vores... :cheers: Om P4 bliver varmere end AMD64 aner jeg ikke, vil ikke kunne sige. :rolleyes:


    Har du overclocked din CPU?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ernestogaleano
    Som Dalingo siger, det er sandt at det er sommer, etc...men jeg bor faktisk på Mallorca og kan ikke forestille mig at den danske sommer er varmere end vores... :cheers: Om P4 bliver varmere end AMD64 aner jeg ikke, vil ikke kunne sige. :rolleyes:


    Har du overclocked din CPU?


    Jep Intel bliver noget varmere end AMD


  • Jeps.....Intel kan snildt rende op til 10 grader varmere end en AMD..... ;)