ja nogle der nogle names på musik some drunken monkey osv helst bare name på et ''bandet'' da jeg helst skal ud og købe det
musik osm drunken monkey
-
-
Nu laver Drunkenmonkey jo kun remixes, men Alex Megane ligger vel ik så lang fra dem
Alex Megane laver IMO klasse musik... -
Oprindeligt indlæg af BukkeMand
Nu laver Drunkenmonkey jo kun remixes, men Alex Megane ligger vel ik så lang fra dem
Alex Megane laver IMO klasse musik...Remix's ? ...
De laver da deres egne tracks (om det så er et covertrack af og til skal jeg ikke kunne sige)
Synes dog ikke Alex Megane ligger såh tæt på
Tror man skal over i DJ Boozy Woozy, ja underligt dj navn
-
Alex Megane laver IMO klasse musik...øøøh? Kun remixes? der er et eller andet jeg har taget fejl af der så..
-
Oprindeligt indlæg af Macimuz
Remix's ? ...
De laver da deres egne tracks (om det så er et covertrack af og til skal jeg ikke kunne sige)
Synes dog ikke Alex Megane ligger såh tæt på
Tror man skal over i DJ Boozy Woozy, ja underligt dj navn
Når jeg siger remix, så mener jeg at de bruger stemmerne og af og til lydene fra den originale sang... Covertrack når de har "startet fra bunden"
Jeg synes heller ik DJ Boozy Woozy ligger tæt på -
Når jeg siger remix, så mener jeg at de bruger stemmerne og af og til lydene fra den originale sang... Covertrack når de har "startet fra bunden"
Jeg synes heller ik DJ Boozy Woozy ligger tæt påRemix er vel når man laver lidt om på et original mix ...
Vil nu mene Woozy ligger noget tættere på stilmæssigt end Megane
-
Nå, men kan da prøve at nævne lidt andre ting som ikke bare er helt typisk dance ..
666 (de gode gamle self.)
2PM
DJ Dave (Så vidt jeg ved kun covertracks)
M.a.d.r.as.Måske ikke ligefrem så tæt på Drunkenmonkey dog ..
-
666 - Rhytm Takes Control er max nice.
-
Oprindeligt indlæg af Alex
666 - Rhytm Takes Control er max nice.Den er fair nok, men den slår bare ikke de gode gamle
Alarma, Bomba, paradoxx, amokk, diablo ... etc.
-
Oprindeligt indlæg af Macimuz
Den er fair nok, men den slår bare ikke de gode gamle
Alarma, Bomba, paradoxx, amokk, diablo ... etc.
Yepper de er også max gode.
-
Oprindeligt indlæg af Alex
Yepper de er også max gode.
Synes bare der gik for megen dance (bløde rytmer) i deres musik i de senere udgivelser ... Dog synes jeg den du nævnte samt Supadupafly, salute, policia, dance now og insanity er ok fine ...
-
Krid P - The Great Bouzouki