Leeroy Jenkins.movie og hvilken UI?

• Hey, efter at have set den geniale Leeroy et par gange, har jeg også lagt mærke til det (fede) addon/ui, nogle der har det samme eller har et link?

• Hehe, nej.

Jeg leder ikke efter filmen, men ham som har filmet filmen har et specielt addon/UI så hans WoW screen ser anderledes ud, med fx. en flexbar.

Vil gerne have den addon! :P

Oprindeligt indlæg af Brace
    Hehe, nej.

Jeg leder ikke efter filmen, men ham som har filmet filmen har et specielt addon/UI så hans WoW screen ser anderledes ud, med fx. en flexbar.

Vil gerne have den addon! :P

Hmm.. Af hvad jeg kan se, bruger han ingen addon/ui udover Titan bar.. tror bare han kører med høj opløsning.. kunne godt se så'en ud!

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• google er din ven !

søg efter "titan mod" på google :P

skulle gerne gi link til cursegaming eller hvad den side nu hedder

ellers søg efter "Ultimate ui" der finder du 100% link til det og det mod har titan bar med i

Core i7 2600K @ 3.4
    AsusASUS MAXIMUS IV GENE-Z
    Sapphire Radeon HD6850
    4 x 4GB Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz
    750Gb Samsung Spinpoint F1

Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
    Btw, så er den film ikke så genial, det er jo let at se at den er sat op. og fatter ikke de sidder og snakker taktiker (stavehat?) for det sted de er, er jo mega nemt.

Og hvad så?
    Hvor tit går du i biografen og skaber dig fordi filmene der er sat op?
    Den er da morsom alligevel og de har endda kørt den langt nok ud til "opføre" det på de amerikanske forums også. Det er da humor på et meget højt plan :P

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad

Og hvad så?
    Hvor tit går du i biografen og skaber dig fordi filmene der er sat op?
    Den er da morsom alligevel og de har endda kørt den langt nok ud til "opføre" det på de amerikanske forums også. Det er da humor på et meget højt plan :P

ja den er da sjov, men ikke når den kan få 1. pladsen over mest downloadede film når det hele bare er sat op. og ja , den var sjov for 2 måneder siden.