Mand på 53 tæsker dreng på 8 blind

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this


    Virklig griner *G*


    men sjovt at tænke på dine søstres kloghed først er begyndt at smitte af på dig for nyligt :boxing: he he ;)


    Nice try Try-this... :))


    Da jeg er den ældste, er min kloghed smittet af på de andre. Bruger den kun, når jeg har behov for det... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Nice try Try-this... :))


    Da jeg er den ældste, er min kloghed smittet af på de andre. Bruger den kun, når jeg har behov for det... :))


    Dælens også, så blir det ikke til andet end et "nice try" i denne omgang, da jeg godt er klar over at det er den ældste i en flok der er klogest ;)

  • var også til festival med en tidl kvindelig bokser....ikke at man kan se det på hendes kønne ansigt, men damn der var en (gæt selv: ja 2. gen indvandrer) der tog hende på røven og kaldte hende luder...BOM sagde...tror ikke han nåede at opfatte noget som helst...svært at nå at spille galant og selv gøre det når hun er så hurtig :d

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    var også til festival med en tidl kvindelig bokser....ikke at man kan se det på hendes kønne ansigt, men damn der var en (gæt selv: ja 2. gen indvandrer) der tog hende på røven og kaldte hende luder...BOM sagde...tror ikke han nåede at opfatte noget som helst...svært at nå at spille galant og selv gøre det når hun er så hurtig :d


    G*... Så kan han lære det.... :))


    Vi var til en fest hos en kammi og en knægt på 20, kunne ikke styre sin brandert og begyndte at svine min kone til. Hun bad ham klappe i og lade hende være i fred.
    Det kunne han åbenbart ikke tåle at høre, så han tog en fyldt pakke cigaretter og kastede i ansigtet på hende. Inden jeg nåede at gøre noget, rejste hun sig op, gav ham en verbal bredside, der ville noget og afsluttede med at kaste ½ liter rom og cola i ansigtet på fjolset. 8o
    Han blev godt nok sur, da han havde sundet sig, så jeg rejste mig, smøgede ærmerne op og bad ham skride, inden han kom til skade. :roller:
    Han skal ikke regne med flere invitationer fra min kammi for eftertiden. :))


  • Sådan skal det gøres :dance:


    sådan en klaphat :crazyeyes:

  • Han skulde have besøg af et tæskehold..


    " Fed7haS "


    Du skulde ikke have slået ham ud, men bare skuppet hårdt til ham og spørge hvad han har gang i med din kæreste. Men selfølgelig bliver man helt vild når nogle genere ens dame.


    Jeg syntes også det er nogle lorte love vi har..


    Man bliver stræffet hvis man ikke hjælper, men bliver sq også straffet hvis man yder selvtægt mod forbryderen/voldsmanden. så skal man skrige " hhææ stop det der og løbe sin vej " ellers komme man sikkert i fængsel.

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet 2 gange, sidst af Meinder ().