Uld-amok: Gode wool grinding spots

• Ja jeg prøver at få min first aid lidt op og skal derfor have lidt uld at tæske igennem. Besluttede mig for bare at købe det på AH indtil jeg så priserne.

1g buyout på uld?!
    Det koster dobbelt så meget som silke gør!
    Noget må da være gået fuldstændig galt på Darksorrow serveren. Syntes alligevel det var for meget at betale når jeg selv kunne grinde noget forholdsvis nemt.
    Så er der nogen der kender de ultimative (alliance) grinding spots til uld?

eksempelvis er der et sted ude i westfall hvor lvl 16 (mener jeg) defias "røvere" spawner 1 for hver du slår ihjel som jeg altid har brugt til at grinde linen. Uendelig forsyning af nemme humaniods.
    Derfor må der da være samme slags steder for uld.

• Jeg tror det er baseret på din lvl. Så det er et spørgsmål om at kende lvl-forholdet for at finde ud af hvornår de dropper linen.

Det samme gælder ihf for leather.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Jeg tror det er baseret på din lvl. Så det er et spørgsmål om at kende lvl-forholdet for at finde ud af hvornår de dropper linen.

Det samme gælder ihf for leather.

det var nu ikke så meget det jeg mente.
    Uld er vel omkring lvl 20 mobs der dropper det.
    Men nogle mobs dør jo hurtigere end andre og nogle steder er der en masse som respawner uhyggeligt hurtigt.

Hvis man nu fandt et sted med mobs der dropper meget uld, dør hurtigt og respawner så snart en dør så var det jo et perfekt sted at høste uld.

• Min pointe er, at hvis du er lvl 60, så dropper lvl 20 mobs ikke længere wool, men istedet linen.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Min pointe er, at hvis du er lvl 60, så dropper lvl 20 mobs ikke længere wool, men istedet linen.

Din level har intet med det at gøre.
    Det ser sådan her ud (cirka):

* Linen ( 10 )
    * Wool ( 18 )
    * Silk ( 28 )
    * Mageweave ( 38 )
    * Runecloth ( 50 )

Oprindeligt indlæg af Zjapper
    I Wetlands er der sådan nogle underlige dyr omkring level 20, de spawner monster hurtigt og dropper det. Når man løber af stien ser man dem hurtigt.

De der Fenrunners osv.? Gnolls.

• Tag Orcerne i Wetlands .. Har ingen idé om hvad de hedder men var der lige en tur i en Warrior Quest :) .. De dropper Wool og silk og 1 sølv ad gangen :) .. Ginialt hvis man også bare grinder for penge :)

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    1g buyout på uld?!
    Det koster dobbelt så meget som silke gør!
    Noget må da være gået fuldstændig galt på Darksorrow serveren. Syntes alligevel det var for meget at betale når jeg selv kunne grinde noget forholdsvis nemt.
    Så er der nogen der kender de ultimative (alliance) grinding spots til uld?

jeg kan så lige for en oplysnings skyld sige at priserne er ligesådan på Stormreaver, men ey! folk køber det, så det passer mig nu meget fint...!

sry for reg...! bare for ikke at lave en mega tråd.. =)