Getmore.dk

Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Har handlet en del hos Getmore.dk.. Har aldrig haft problemer, heller ikke ved RMA.

Har haft kontakt med dem en gang, da jeg skulle købe en A64, som der stod de havde på lager og ville komme i løbet af 1-2 dage. Jeg bestilte og fik en ordrebekræftelse, hvor der stod jeg ville få den i om 4 dage. :rolleyes:
    Sendte en email for at spørge om det kunne være rigtigt ift. hvad der stod på deres side. Fik svar 4 min senere om at de ikke kunne overholde det der stod på siden. pga. arbejdsgangen de havde.
    Jeg skrev tilbage, at det kunne jeg ikke vente på og gerne ville annulere købet. Fik svar 3 min. senere at den var hermed annuleret. Det synes jeg var en rimelig hurtig svar tid og ingen problemer. 8)

Oprindeligt indlæg af Johnny
    Næh men så har han heller ikke haft kontakt til e-handelsfonden for så havde de ikke noget e-mærke mere.

bl.a. BJ-Trading, SHG, Midtdata og Føniks Computer har E-mærket ... Så hvad kan det bruges til ? ... nada.

Der er folk der har haft så store problemer med bl.a. nogle af disse firmaer at en brevbombe næsten var på sin plads. Personligt bander jeg kun over halvdelen når jeg hører navnet ... Men ingen af dem er just noget jeg roser til skyerne ...

Det manglede bare at Chippen også havde et E-mærke ... :roller:

PS.

"Hvorfor skal det koste noget at få e-mærket?
    Den pris, der betales for at opnå retten til at bruge e-mærket, skal kun dække de administrative omkostninger, der er forbundet med behandlingen af hver ansøgning.

0-4 ansatte: 1.500 kr.
    1.875 kr. inkl. moms

5- 24 ansatte: 2.200 kr.
    2.750 kr. inkl. moms

25-99 ansatte: 3.300 kr.
    4.125 kr. inkl. moms

100-249 ansatte: 4.200 kr.
    5.250 kr. inkl. moms

250- ansatte: 5.200 kr.
    6.500 kr. inkl. moms

Prisen går til delvis dækning af E-handelsfondens omkostninger med vurderingen."

.. Flooot ... Der er jo naturligvis flere "administrative omkostninger" efter om en shop har 5 eller 25 medarbejdere .... :roller:

• Nu har det ikke noget med prisen på e-mærket at gøre men derimod rygtet og får man taget sit e-mærke er det nok ikke lige der folk handler ;)

cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

Oprindeligt indlæg af Johnny
    Nu har det ikke noget med prisen på e-mærket at gøre men derimod rygtet og får man taget sit e-mærke er det nok ikke lige der folk handler ;)

Næ, men problemet er at E-mærket ikke er troværdigt IMO da der er nogle shops der har det som ikke burde have det. Trods masser af klager.

Omvendt så er der også nogle shops der burde have det, men som har sagt nej tak da de jo godt kan se at det er totalt latterligt den måde som det kører på.

• Det skal lige siges at pengene er gået ind til morgen så det er fint nok :D
    Det er så gået hurtigt nok, men servicen er ikke noget at råbe hurra for

cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

• Jeg har bestilt for 10.000kr computer grej ved dem i en ordre, så ringer jeg ind efter 3 uger da de ikk havde fået min skærm så der var lidt leveringstid.
    Så spørger jeg pænt, hvordan går det med min orde, din ordre? jaa? , hmm kan se den slet ikke er blevet ekspederet videre , vi må have glemt dem.
    så sagde jeg , jamen jeg vil godt droppe min handel med jer, farvel.

lorte firma imo.

http://www.tjdata.dk :clap: