Hey som overskriften siger... søger et gratis program som er godt til at afspille dvd film... altså smider dvd'en i dvd drevet og så skal det bare køre

Bedste - Gratis dvd afspilnings program
-
-
Oprindeligt indlæg af SimonSKAT
Hey som overskriften siger... søger et gratis program som er godt til at afspille dvd film... altså smider dvd'en i dvd drevet og så skal det bare køreK-lite codec pack, sørg for at vælge Mpeg2 codecet (DVD codec)
-
Det lyder ikke som om kvalitet er noget du vægter særligt højt, men her er et par løsninger.
Den skrabede:
VLC
eller Media Player ClassicDen gode:
Media Player Classic + DScaler Mpeg2-DecoderDen rigtigt gode:
Media Player Classic + DScaler Mpeg2-Decoder + FFDShow -
Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
K-lite codec pack, sørg for at vælge Mpeg2 codecet (DVD codec)Nej nej nej!
Ikke nogen codec-packs. De Ødelækker mere end de gavner!
Installer de codec du skal bruge - efterhånden som du skal bruge dem og så nix mer'. -
Oprindeligt indlæg af Zulu
Det lyder ikke som om kvalitet er noget du vægter særligt højt, men her er et par løsninger.Den skrabede:
VLC
Media Player Classic + DScaler Mpeg2-Decoder + FFDShowtak for det gode svar... nej kvalitet er ikke det jeg vægter højest, det skal bare være en hurtig løsning fordi jeg skal køre i tog i morgen til kbh så er det fint nok at kunne se lidt film...
-
Det lyder ikke som om kvalitet er noget du vægter særligt højt, men her er et par løsninger.Den skrabede:
VLC
Media Player Classic + DScaler Mpeg2-Decoder + FFDShowHvad er der galt med VLC? Synes det er genialt man ikke skal installere alle de irriterende codecs
-
Oprindeligt indlæg af SimonSKAT
tak for det gode svar... nej kvalitet er ikke det jeg vægter højest, det skal bare være en hurtig løsning fordi jeg skal køre i tog i morgen til kbh så er det fint nok at kunne se lidt film...Hm .. Windows Media Player ... hurtigere bliver det vist ikke ? ... Den ligger vel på computeren ...
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Hm .. Windows Media Player ... hurtigere bliver det vist ikke ? ... Den ligger vel på computeren ...
Ja, men så vidt jeg husker understøtter det ikke DVD-afspilning uden eksterne Mpeg-decodere - det gør Media Player Classic og VLC.
-
VLC
Media Player Classic + DScaler Mpeg2-Decoder + FFDShowHvordan er forskellen i DVD film fra K-lites dvd codec til den rigtige gode(Media Player Classic + DScaler Mpeg2-Decoder + FFDShow)?
-
Jeg tror da, at VLC ville være det optimale valg