Arbejde i dag

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    Du har jo ingen arbejdsmoral!
    Her sad jeg til kl 16.00 og sled. Med den temperatur vi har udenfor er det også ligefør jeg hellere ville nyde vores nye klima anlæg... og dog.


    Haha du er jo bare misundelig :P Vi har ikke klimanlæg på Danfoss, så det kunne nærmest være det samme :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hellboy
    Er jeg den eneste der har været på arbejde hele dagen og misset det ellers så mega gode solskinsvejr?


    Er godt nok blevet knotten over at have været på arbejde fra 12 - 20 :( og så i min sommerferie. :(


    Ville egentlig bare høre om der er andre der har lidt samme skæbne?


    Nope, det er ikke bare dig ... :(

  • Jeg har ikke noget arbejde, så jeg fik nydt godt af det gode vejr, ved at ligge og sole mig ude i haven 8)


    Bare ærgeligt at jeg nød det FOR meget :boxed: Nu er jeg knaldrød på hele den ene side, og det gør pææænt nas :oops:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    ja jeg har også måtte sidde på kontoret. Slipset har man godtnok lyst til at kyle ud i den hede.


    Men kom lige fra Tyrkiet i sidste uge med 45 º i solen, så jeg kan godt undvære solen lidt (indtil August, hvor det er Egyptens tur he he)



    Nice, jeg skal til Tyrket her den 16. Juli :D


    De siges at at det skulle komme op over de 50 grader 8o


    Hvor var du henne dernede?

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder