hej sys ikk af jeg stiger særilig hurtigt
jeg plejer bare af queste er det forkert
QuoteOprindeligt indlæg af ablulu
Det ville nok også hjælpe at skrive dit level, og hvor meget xp/lelves du får om dagen.
Nej, det er ikke forkert at Queste, specielt ikke hvis det er første gang du spiller WoW "igennem". Nogle gamle Veteraner fortrækker af Grinde, men det vil jeg nok mene er nødvendigt i WoW overhovedet
Jeg brugte ca 34 timer på at gå fra 56 til 57, men efter jeg begyndte at grinde lidt, og løse quests der var grønne for mig, så går det altså stærkt, har kun taget mig ca 15 timer at gå fra 57 til 59...så bare ud og grinde lowlvl quests!
tror min gennemsnit tid for a stige i lvl var omkring 12 timer efter 50
QuoteOprindeligt indlæg af KB_
Jeg brugte ca 34 timer på at gå fra 56 til 57, men efter jeg begyndte at grinde lidt, og løse quests der var grønne for mig, så går det altså stærkt, har kun taget mig ca 15 timer at gå fra 57 til 59...så bare ud og grinde lowlvl quests!
34 timer er satme meget .
Mener jeg tog 1 level på cirka 10, fra level 55-60.
Grindede i WP.
Jeg ved at det er meget...men jeg kunne virkelig ikke finde på noget at lave...og grupper til BRD eller lign..umuligt at finde..nu står jeg som lvl 60 og har ikke været i BRD endnu!
Umuligt at grinde i WP på Al Akir realmet efter honor systemet er indført. Man kan gruppe og så er det ikke så slemt, men stedet er FYLDT med 5-party fra såvel alliance som horder ridder rundt og nakker hehe.
QuoteOprindeligt indlæg af Gomer Pyle
Umuligt at grinde i WP på Al Akir realmet efter honor systemet er indført. Man kan gruppe og så er det ikke så slemt, men stedet er FYLDT med 5-party fra såvel alliance som horder ridder rundt og nakker hehe.
heheh..jeps..og det var pisse irriterende..det gik dog lidt ned efter BG kom...