Det har jo overhovedet intet at gøre med, at læreren er lækker eller ej .. Hun har klart overtrådt en grænse, og udover det er moralsk forkert, så er det også ulovligt ifølge lovgivningen ..
Der findes så mange fanatiske mennesker i USA, og for mange er sex før ægteskab ikke noget man går ind for .. Derudover er det bestemt ikke alle der i en alder af 14 år vil synes det er fedt at dyrke sex med sin lærer .. Det er meningen, at man skal have tillid til de folk der underviser en, og det mener jeg ikke man kan have i den situation .. Derfor kan det nemt have været dybt krænkende for drengen .. At anklageren samtidig siger som han ifølge eb.dk har gjort, er der jo også temmelig meget logik i ..
Som altid er folk herinde utrolig kæphøje, og har det hele i munden .. Jeg tvivler på hvor meget i selv ville have synes om det, men det er jo altid nemmere at være medløber og på den måde føle sig "sej" ..
Bentzin .. Selvom man er halvgammel er der vel ingen grund til at poste halvgamle nyheder .. *G*
Meesalith .. Undrer mig ikke over du skrev som du gjorde ..