Står og mangler en webeditor lidt ligesom notepad. Jeg vil dog have det sådan at jeg kan se forandringerne med det samme. Altså den skal kunne deles op i 2, hvor jeg skriver html osv i den ene, og så viser den hvordan den vil se ud i en browser i den anden så jeg ikke hele tiden behøves at åbne en browser for at kunne se hvordan det ser ud.
"Webeditor"
-
-
Stones WebWriter kan lave noget lignende det du snakker om..
Ellers ville jeg ta TSW WebCoder.. Det har ikk en funktion som opdaterer automatisk, men der er en genvejs tast til at se et preview
-
Takker. Fandt dog en der skulle være super god:
HTML-kit -
det kan dreamweaver og frontpage jo også
dreamweaver kan skaffes gratis (godt nok kun en trial version, der holder 30 dage)
-
Oprindeligt indlæg af origin
det kan dreamweaver og frontpage jo ogsådreamweaver kan skaffes gratis (godt nok kun en trial version, der holder 30 dage)
Siden han programmerer i NotePad ku jeg forestille mig han koder i wysiwyg.. -
Oprindeligt indlæg af KarGa
Siden han programmerer i NotePad ku jeg forestille mig han koder i wysiwyg..
ja det er gør han med garanti, men sagde det også bareDW kan jo bruges til det, som han ønsker.. den er ihvertfald bedre end FP fordi den ik laver alt det slamkode..
-
Dreamweaver laver netop ikke det rigtige kode. I hvert fald ikke hvis det skal gøres ordentligt, og hvis man vil lære at lave XHTML
-
Oprindeligt indlæg af Sukkerfar
Dreamweaver laver netop ikke det rigtige kode. I hvert fald ikke hvis det skal gøres ordentligt, og hvis man vil lære at lave XHTML
altså nu mener jeg jo kun tekst delen her.. ikke alt det andet fancy det kan.. men det er da et alternativ, hvis man vil se det man koder i mens, du kan jo altid slette det der står der i forvejen.. -
ja okay, det kan jeg godt se. Har fundet hvad jeg skal bruge:-)
-
Du kunne også bruge Notepad ++ , Den mindes jeg at kunne hvad du ønsker og er ganske simpel...
Omend gankse simpelt og fint lille program, der fremhæver koderne osv.
-
Oprindeligt indlæg af KarGa
Siden han programmerer i NotePad ku jeg forestille mig han koder i wysiwyg..Whaat?
-
Oprindeligt indlæg af engel
Whaat?
Tror Karga var lidt for hurtig på aftrækkeren der :]
-
Oprindeligt indlæg af Macimuz
Tror Karga var lidt for hurtig på aftrækkeren der :]
Hehe, noget siger mig at du har ret. For at kode i WYSIWYG, er vist ikke lige umiddelbart muligt.
-
Hehe nej, så skal man da vist have fat i Dreamweaver hvis man skal WYSIWYG.
Ja, jeg har faktisk også kigget på notepad. Dejlig fint lille program
-
Oprindeligt indlæg af Sukkerfar
Hehe nej, så skal man da vist have fat i Dreamweaver hvis man skal WYSIWYG.Ja, jeg har faktisk også kigget på notepad. Dejlig fint lille program
Et alternativ kunne da være at have et browservindue åben ved siden af ?
Ellers mindes jeg der findes programmer med WYSIWYG som tilmed er gratis ..