Har et firma jeg godt ville nomiere til en blacklistning, men synes i også det ?
Firma'et er Primetech (http://www.primetech.dk) ..
Bestiller et bundkort hos dem her i weekend, der står det er på lager. Det lyder godt, skal bruge det hurtigst muligt. Alt går helt fint ... Sender dem en mail senere på dagen igår (13/06) for at høre om den vil blive sendt idag... Når desværre ikke at få et svar tilbage mens jeg er på "arbejde" og har adgang til internettet. Ringer så til dem her til morgen da jeg ser mailen på arbejde. I mailen forklare en sælger kort den muligvis kommer på lager i morgen ... Hmm, tænker jeg så, der står stadig på deres hjemmeside at den er på lager .. Nå men jeg ringer jo lige til ham sælgeren for at høre ad. Han siger så den muligvis kommer på lager idag.. Ja, men det kan jeg jo ikke bruge til noget .. Spørger hvorfor det ikke er up-to-date på deres hjemmeside og han snakker om et eller andet med ordrer og lagerstatus ikke kører sammen. Narj, men i kunne vel have opdateret det igår og sendt mig en mail om den ville blive forsinket .... Nå men jeg beder såmænd bare om at få kortet afbestilt, for gider ikke vente på det... Sælgeren fyrer så pludselig af, hvorfor de har fået 10 bestillinger siden i fredags .. Det forklarer self. de ikke har det hjemme, men forklarer ikke at de ikke opdatere deres hjemmeside ... Han spørger også pludselig mig om hvorfor det er så populært .. Hmm ja altså jeg ved det er et glimragende bundkort (ASUS P4P800-E Deluxe) ... Jeg tænker så bare, ja men hvorfor H*** spørger du mig om det...
Anyways, afbestilte kortet og bestilte et andet steds. Hvor jeg dog lige ringede og tjekkede op om det rent faktisk var på lager. Kan det virke passe man skal gå så langt at tjekke op på om tingene er på lager nu om dage... Hvad er hele ideen så i E-Handel
Men hvad synes i, er det grund nok for en lille blacklistning i min sorte bog eller? .. Ved godt fejl kan ske...