En mulig blacklistning af Inet-firma, hvad synes i ?

  • Har et firma jeg godt ville nomiere til en blacklistning, men synes i også det ?


    Firma'et er Primetech (http://www.primetech.dk) ..


    Bestiller et bundkort hos dem her i weekend, der står det er på lager. Det lyder godt, skal bruge det hurtigst muligt. Alt går helt fint ... Sender dem en mail senere på dagen igår (13/06) for at høre om den vil blive sendt idag... Når desværre ikke at få et svar tilbage mens jeg er på "arbejde" og har adgang til internettet. Ringer så til dem her til morgen da jeg ser mailen på arbejde. I mailen forklare en sælger kort den muligvis kommer på lager i morgen ... Hmm, tænker jeg så, der står stadig på deres hjemmeside at den er på lager .. Nå men jeg ringer jo lige til ham sælgeren for at høre ad. Han siger så den muligvis kommer på lager idag.. Ja, men det kan jeg jo ikke bruge til noget .. Spørger hvorfor det ikke er up-to-date på deres hjemmeside og han snakker om et eller andet med ordrer og lagerstatus ikke kører sammen. Narj, men i kunne vel have opdateret det igår og sendt mig en mail om den ville blive forsinket .... Nå men jeg beder såmænd bare om at få kortet afbestilt, for gider ikke vente på det... Sælgeren fyrer så pludselig af, hvorfor de har fået 10 bestillinger siden i fredags .. Det forklarer self. de ikke har det hjemme, men forklarer ikke at de ikke opdatere deres hjemmeside ... Han spørger også pludselig mig om hvorfor det er så populært .. Hmm ja altså jeg ved det er et glimragende bundkort (ASUS P4P800-E Deluxe) ... Jeg tænker så bare, ja men hvorfor H*** spørger du mig om det...


    Anyways, afbestilte kortet og bestilte et andet steds. Hvor jeg dog lige ringede og tjekkede op om det rent faktisk var på lager. Kan det virke passe man skal gå så langt at tjekke op på om tingene er på lager nu om dage... Hvad er hele ideen så i E-Handel :boxed:


    Men hvad synes i, er det grund nok for en lille blacklistning i min sorte bog eller? .. Ved godt fejl kan ske...

  • Det er da ikke så slemt igen ;)


    Jeg ristede min adapter til laptoppen en varm dag... Ringede samme dag til Toshiba og måtte igennem hyggelige 1:15 timer for at komme til den rigtige afdeling, god intern kommunikation fra deres side af...


    Fik så bestilt den med beskeden om den ville de få imorgen eller overmorgen senest... Var en onsdag jeg ringede, så ville så være torsdag elelr fredag, i forrige uge... Jeg nævnte lige pt. at jeg skulle bruge computeren til en eksame om mandagen og det derfor var meget vigtigt det gik lidt tjep...


    Fredag, ingenting... - Ringede for at få afvide de ville først få dem tidligst mandag og de noook skulle ringe til mig så snart de fik dem.... Det kunne jeg så ikke bruge til noget om var derfor indstillet på at måtte klare mig uden computeren med over halvdelen af mine fysikrapporter på :\ - Men tog så ud lørdag for at kigge i alle elektronik butikskæder mellem Lyngby og Rødovre, og fandt den mirakuløst hos Elgiganten!


    Toshiba ved intet om dette... Men har nu her 11 dage efter de var overbeviste om de ville have den stadig ikke hørt noget fra dem... Altså 13 dage efter jeg ringede og "bestilte"....



    Se det er god service??? :(

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious


  • Minder lidt om noget jeg oplevede hos SHG dog ... Opgav simpelthen at få den bestemt ting igen.


    Ved heller ikke om det er blacklist værd, altså af Primetech, var bare lige rimelig groggy over at opdage deres lagerstatus passer minus. Især fordi jeg pt står helt uden computer derhjemme ... Det er så typisk dansk at brokke sig ... Overlever nu nok at vente en dag ekstra ..


    Men synes nu bare generelt servicen er ved at være elendig mange steder ..