Skal lige bruge noget hjælp

• Hej Tweakere, jeg har netop postet på WoW - EU forum det ser, desværre, ikke ud til jeg får noget svar. Så nu går turen til wowDanmark, håber i kan hjælpe mig. Håber det er okay jeg skriver på Engelsk, orker ganske enkelt ikke forklare det på Dansk igen. Skulle der dog være én som tror han har svaret men ikke lige forstår hvad jeg skriver skal jeg nok oversætte.

Hello, I play on the server Al'Akir. I have a big problem. All my characters works but my main character Mirgumm. When i log into the server my latency is "0" and people dont wear any armor. I can't see their tabbards (They are grayed) or their names. After a while i got a disconnect, please help me fast i am lost and want to play!

På forhånd tak.

• Nej, bruger ingen addons og har aldrig brugt det! Tja, så må jeg vel til at geninstallere mig WoW. Well, det vil jeg prøve og så lige rapportere tilbage hertil! I skal have tak (Nu må vi håbe det virker :) )

• ja det er DK support..

Men kunne det tænkes en dårlig grafikkort driver eller noget i den stil.. ?.. som ikke kan håndtere dit spil godt nok.. når ikke engang en reinstall hjælper af spillet tyder det jo på at det er noget helt andet..

Den danske support fandt jeg til dig her..
    Denmark: 80 881 081 (free)

• Har et meget dumt spørgsmål, en som gider lave en guid til den dér support? Fatter hat :D

Anyway, som sagt virker alle mine andre chars undtagen min main Mirgumm. Så tror ikke det er netkort eller hardware, nærmere en fejl fra blizzards side -

• Det troede jeg heller ikke da min gjorde nogenlunde det samme. Det var kun min main char der lavede bøvl. Jeg oplevede nogenlunde det samme. Unknow entities, nøgne spille, blev disconnected konstant, osv. Med min alt char var der absolut ingen problemer.

Ved at læse denne tråd:

http://forums-en.wow-europe.co…14289&p=1&tmp=1#post14289

Fandt jeg ud af at visse nyere netkort (bla. nForce 3 onboard, intel pro 10/100 mf.) har en funktion der hedder Checksum offload, som ikke rigtig arbejder ordentligt sammen med Wow.
    Jeg prøvede også at geninstallere wow unden held, men efter jeg slog checksum offload fra, har jeg ikke haft nogen problemer overhoved.

Højreklik på netværkssteder->egenskaber->højreklik på Lan-forbindelse->egenskaber->klik på "konfigurer" ud for netkortet->klik på fanebladet avanceret->klik på checksum offload under egenskab i venstre side->vælg disable i værdi feltet til venstre.

• jeg ved godt hva der er galt

som DKtiger skriver skal du gå ind og slå Checksum Offload fra inde i dine netværk indstillinger...

Havde selv den fejl og det hjalp lige på stedet ;)

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

• Jeg syntes du skulle tage og kontakte Blizzard's Supportere de kan helt sikkert hjælpe dig, det siges at de har et godt supporter hold! :)