Bloddonor - Jeres mening om det?

• men du er SEJ! du tør nemlig godt ;) :crazyeyes:

folk kan jo ikke gøre for at de har en fobi...

• Er bloddoner selvom jeg er PANISK angst for nåle og stik og syntes at det gør pænt nade dér. Men mener godt at jeg overkomme at "lide" i de små 20 minutter det tager for at rede et andet menneskes liv. :clap:

IMO er det egositisk ikke at blive det fordi man er bange for nåle. Men kan jo, IMO again, ikke få uden at gi' ;)

Er også organdoner by the way, og skal evt. også til at være knoglemarvsdoner.

Med hensyn til det med Jehovas vidner, så må læger ikke give en patient blod hvis han/hun, hans/ hendes værge ikke ønsker det. Sygehuset som lægen arbejder på, kan få en "næse" af ombudsmanden, og lægen kan blive retsforfulgt, hvis det opdages. Så de gør det oftest ikke.

I'm Hotter than an overclocked, volt-modded Prescott chip with stock heatsink and fan...

• Er bloddonor, har været siden jeg blev 18.
    Er også opnoteret som knoglemarvsdonor, og blevet testet for brugbarhed. Samt mine organer er til fri distribution efter min død.

At blive tappet gør ikke ondt, men det gør det til gengæld at få udtaget marv-prøver!!! ØV!
    Men jeg har selv fået hjælp fra donore efter en bilulykke, så jeg er sgu klar. (-:

At jeg så ikke er blevet tappet så mange gange som jeg kunne ønske, er lidt ærgeligt! Men der skal jo gå 12 mdr + et prøve-tap efter hver gang jeg er blevet "tusset".

• AV!

Så har jeg været inde og fået taget en prøve..

Og damn det gjorde nas..

NOT!

Kom så i gang og meld jer til..
    http://www.givblod.nu/

De betaler endda for en taxi når man skal derind og hjem igen..!

Så dem der kan synes jeg skal gøre det snarest muligt. De mangler meget blod.

Og nej det er ikke kun de mere sjældne blodtyper de mangler..
    Det er faktisk de mest almindelige.. Det er jo dem de bruger mest af..
    Så kom i bare afsted og få jer meldt til..!

• Så skal du gøre det nu..
    For husk at det kun er 2-3 gange om året du skal ind..
    Og første gang du er inde tager de en lille blodprøve, og derefter går der 2 måneder inden du kommer ind..

Så kom kom kom afsted!!!

• Bubbi, det er bare KANON du er med på vognen.
    Har selv været der 10 gange og selv om jeg ikke kan li' at blive stukket med de store nåle gør jeg det allievel. Det gør ondt i 0,0001 sek og så kan man jo slappe af resten af tiden :)) . Derudover er der chips, cola, chokolade, ØL og meget mere til dem der absolut vil har valuta for "penge" og ikke kan "nøjes" med at rede menneskeliv :] .

P.S. Sygeplejersker laver ikke andet end stikke folk :)) så det lykkes hver gang ikke noget med " vi prøver 5 og sidste gang " :)) :)) så meld jer bare til guter !!!

ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

MSI 1080Ti Armor OC ed

12 gb Kingston Hyper X

Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

28" Samsung U28D590D

CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit