DR har tænkt sig at flytte alle sine afdelinger i hele hovedstads området og samle det hele i en stor bygning ude i ørestads regionen.
Hvad synes i om det og hvorfor mon de har gjort det og til sidst tror i licensen stiger???
MVH Patrick
DR har tænkt sig at flytte alle sine afdelinger i hele hovedstads området og samle det hele i en stor bygning ude i ørestads regionen.
Hvad synes i om det og hvorfor mon de har gjort det og til sidst tror i licensen stiger???
MVH Patrick
ved ikke om det er fordi de ikke har plads nok hvor de er ?
Men det ser voldsomt ud det de bygger derude
Jo du har helt sikkert fat i noget der, men jeg tror dog at der er flere motiver i det
Få det hele samlet er smart
Ørestaden bliver jo Skandinaviens New York eller noget i den dur.
pladsmangel... simple as that. Tror ikke licensen stiger, for hvis den gør så skal der nok lyde et par millioner ramaskrig landet over. Det ville ikke være særligt populært
QuoteOprindeligt indlæg af shahid_2dk
Få det hele samlet er smart
Ørestaden bliver jo Skandinaviens New York eller noget i den dur.
Skandinaviens Manhattan er nok en bedre betegnelse
QuoteOprindeligt indlæg af LecTer
pladsmangel... simple as that. Tror ikke licensen stiger, for hvis den gør så skal der nok lyde et par millioner ramaskrig landet over. Det ville ikke være særligt populært
Licensen stiger hele tiden ...
https://www.dr.dk/licens/pris.asp
Det er nu ikke noget nyt ...
170.-/mdr .... De må da være spejlblanke ... Det er mere end mit kabel-TV koster ... ... (med 3x kanaler eller ligende)
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af GrillRotten
Licensen stiger hele tiden ...
https://www.dr.dk/licens/pris.asp
Det er nu ikke noget nyt ...
170.-/mdr .... De må da være spejlblanke ... Det er mere end mit kabel-TV koster ...
... (med 3x kanaler eller ligende)
Men du bliver ikke afbrudt i film og sport af reklamer på DR og TV2. En klar fordel.
Ja pladsmangel, og det ser virkelig pænt ud indtil videre.
QuoteOprindeligt indlæg af GiZzZa
Ja pladsmangel, og det ser virkelig pænt ud indtil videre.
Og ekstremt dyrt...
QuoteOprindeligt indlæg af Butcher_hik
Og ekstremt dyrt...
Det tror jeg fandme godt på... men det kommer da til at se nice u.. meget nice.. New York eller Manhatten?
Hmm...
Licensen stiger men tænker man på den gennesnitlige årlige inflation vi har her ei danmark som ca. er på 2% er det da ikke så galt