Hej Tøzzer:D
Når jeg vil logge på xfire siger den dns lookup og det kan den ikke så prøver den at reconecte og det gør den ti gange og der sker ikke en skid.
Hvad er problemmet??
EDIT: Den siger også noget med et værtsnavn.
Hej Tøzzer:D
Når jeg vil logge på xfire siger den dns lookup og det kan den ikke så prøver den at reconecte og det gør den ti gange og der sker ikke en skid.
Hvad er problemmet??
EDIT: Den siger også noget med et værtsnavn.
Kom nu man
Og du er sikker på at du har indtastet det rigtige brugernavn og kodeord?
Har ikke lige prøvet noget lign.
Ellers så prøv at lave en ny account og log ind med den. Bare for at være sikker!
J martin det er jeg da jeg har lavet en ny profil. så ja det har jeg:D
Ja, ok. Så aner jeg ikke hvad det skulle være...
Aner ikke hvad det er , men hvis det er et externt program,og du har firewall, så tjek lige om du har givet programmet rettigheder
Externt??
Nogle andre??
QuoteOprindeligt indlæg af Asus3
Nogle andre??
Det AtoM!C mener er om du har åbnet for den port som programmet bruger.. Du ku da godt lige spørge ham hva han mente istedet for bare at spørge efter en anden
Ja men jeg har en gang kunne logge på men det kan jeg ikke mere og fatter det ikke.... En dag kunne jeg bare ikke logge på og det er ikke min firewall. fatter det bare ikke
Den siger nok at den ikke kan finde dns'en. Den adresse som der er angivet som server, kan den ikke finde... det er det det betyder.
Se om du kan pinge den adresse
(dos promt -> ping dns)
Hvis du kan det, så er det bare med at finde den port som Xfire bruger og så åbne den i Firewall / router.
Hent den nyeste version og afinstaller - installer
ja det har jeg også prøvet
ja det har jeg også prøvet
Kan du pinge serveren?
Aner jeg ikke hvordan man gør....
Aner jeg ikke hvordan man gør....
Så læs mit indlæg... (det 1.)
det er en fejl 40 :]
har du prøvet at geninstalleret det. ?
plejer altid at fixe de fleste problemer
Ja jeg har prøvet at geninstallere det..
men når Xfire er åben burde der så ikke være et kryds i hjørnet??