Gode råd til Nybegynder...

• Hej, Jeg er helt nybegynder i WoW og har netop lavet en Warlock Gnome. Som Tidligere Diablo spiller har jeg erfaret at man altid laver en masse dumme fejl i starten mht. til skills, våben osv.. Disse fejl vil jeg helst undgå i WoW så jeg synes det ville være fedt hvis i kunne komme med nogle gode råd/tips til en begynder som mig :]

Ved ikke lige om jeg har har fået beskrevet hvad jeg ville godt nok, men hvis ikke forstår hvad jeg har skrevet så sig til, så vil jeg prøve at uddybe det lidt mere.

På forhånd tak.

ShaRkeT.

• Har du spillet MMOG'er før? At have spillet diablo er ikke altid et plus :P

Vil bare lige vide hvor jeg skal starte med gode råd :)

• Kan starte på en liste..

1. Vær mod andre som du vil have andre er mod dig.

2. Ingen spørgsmål er for dumme.

3. Lad være med at tigge.

4. Hvis du vælger forkerte talenter kan du altid respecce for et mindre beløb. Dette beløb bliver dog større hver gang du vil respecce.

5. Tjeck forummer på http://www.wow-europe.com for al' den information du skal bruge.

WoW er et meget brugervenligt spil, og ligemeget hvad du gør, kan du altid rette op på det :)

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• I starten skal man bare ha lidt tolmodighed til at finde ud af hvordan det hele fungere. Læs questene ordenligt igennem - det sparer rigtig meget tid...
    Derudover, join en guild. Der er altid meget hjælp at hente.
    http://www.thottbot.com er et ok sted hvis man virkelig har problemer med en quest...

• Kan kun give thumbs up til Hayes' udkast til en liste :)

Dit omdømme er alting i disse spil, så lad nu være med at være en Asshat ;) Det rygtes hurtigere end man tror.