Ang. Char's

• Hej allesammen!

Jeg har det meget sådan med at skifte char hele tiden fordi at min char bliver for kedelig nogle gange så laver jeg ny og sletter.. sådan går det hele tiden.. Havde i det også sådan i starten eller er det bare mig? kan i ikke give mig et godt råd til hvordan jeg får min char i lvl 60 uden at kede mig?.

På forhånd tak!

• Jeg valgte at lave en warrior lige da jeg fik spillet, og startede ikke en ny før jeg var lvl 60, og spiller den da stadig.

Har lavet en rogue, som er lvl 39 nu, og der er altid noget at se frem til. :)

Kan ikke helt se hvad du mener med at være kedelig. Uanset om du vælger feks rogue eller warlock, så skal du igennem de samme quests (mere eller mindre), så det er ikke den store forskel.

Det der driver mig frem når det kan blive lidt kedeligt (ved grinding feks) er tanken om nye items, først mount og når man når lvl 60 er det et fuldt set armor efterfulgt at epic mount, eller omvendt hvis man er hurtigt til at tjene penge.

• Har det lidt på samme måde... Har ikke været på en char og siddet med følelsen "WOW, denne her er fed at spille, lad mig få den op på 60 asap".

Måske er det også det der er problemet, jeg har lavet et par forskellige chjars og xp'ede lidt med dem, og derfor lavet de samme quests igen og igen... Og det er så der det bliver kedeligt mener jeg...
    Måske skulle man bare hanke op i sig selv og holde fast i een char til den er 60, for så er det for det meste nye ting man oplever -måske.

• jo lavere level, jo mere kedeligt. sådan kan jeg sige om chars.

det kan måske få dig til at indse, at du skal spille en class kun!

Oprindeligt indlæg af Wraper
    jo lavere level, jo mere kedeligt. sådan kan jeg sige om chars.

det kan måske få dig til at indse, at du skal spille en class kun!

Der har jeg det lidt omvendt.. Eller både og.
    Det er sgu meget sjovt når man stiger i level en gang i timen men alt det fede kommer jo først når man ikke stiger en gang i timen mere.

• Jeg har det sådan jeg kan godt spille 2 slags chars... jeg har en lvl 45 mage som er min main char. men er lige begyndt en Priest som jeg virkelig elsker at spille med, det er for sjovt at spille priest. jeg keder mig skam ikke med de 2 chars jeg har.. men synes de er lidt kedelige resten af flokken man kan vælge imellem... Og det er jo jeg har fundet ud af hvad jeg godt kan lide at spille... det tror jeg også du balou skal prøve at finde den du synes er sjovest at spille med. Mit bud!

• De fleste klasser keder mig til omkring level 20. Derefter er verdenen lidt mere åben :), Så prøv at holde ud til level 20 og se hvad der så sker :)

Hvorfor lige level 20 siger du? Tjoo, mange klasser får enten interesante quests, eller helt nye skills netop på det niveau. Og så flyder det ligesom bedre derfra :)

• Der vil altid være kedelige perioder når man lvler hele vejen op til lvl 60, men bare bid dig selv i læberne og tage grindingtøjet på.. Som så mange siger så starter spillet først ved lvl 60 :D