Ja jeg vil jo gerne spille hvor der er en masse andre danskere, og måske battle med jer en dag når min char er blevet sej nok, men hvor skal jeg så spille henne?

Hvilken realm/server skal jeg vælge
-
-
Spiller selv på Al'Akir som jeg er meget tilfreds med, der er en del danskere
Ved også at der er mange danskere på Ravencrest -
Oprindeligt indlæg af SjQLunD
Spiller selv på Al'Akir som jeg er meget tilfreds med, der er en del danskere
Ved også at der er mange danskere på Ravencrestokay thx. nyt spørgsmål:D sorry he he.
Jo inde i wow når det starter op første gang, der står der jeg skal vælge .1 NORMAL
2 PvP
3 RPhvilken af dem skal jeg vælge, og hvilken indflydelse får det på mit spil?
-
PVP efter min mening men der kan du blive dræbt under quests osv.
PVE kan du slå det fra og til så du kan rende rundt hvor du vil uden at skulle tænke over det.
Synes PVP er mest udfordrende og sjovest, men det er jo forskelligt.
-
hehe hvis du vil spille på nogen af de 2 server han sagde der, så kommer du til at spille PvP, helt klart også det der er fedest, hvis du spørger mig
2 Hurtige....
fordel ved PvP er nemme CP
ulemper ved PvP er man næsten aldrig kan være sikker på om man ikke bliver nakket af en eller anden high lvl, eller en grp...spiller selv på Bloodscalp
-
Jeg syntes generelt ikke totale newbies skal vælge PvP servere den første gang de logger på. Mest pga Gankers
Og så den hårde tone som man generelt kan finde på en pvp server.
Men helt klart, når man har spillet et stykke tid og har fået styr på tingene så kan en PvP server være det friske pust man lige har brug for. Det virkede for mig i EQ ihvertfalg da Sullon Zek blev åbnet
-
heh hvorfor ik, man er jo sikkeret de første 20-25 lvl's....dog ikke imod den hårde tone
-
Well, jeg ville ihvertfalg ikke bryde mig om det hvis jeg var helt ny og ikke engang viste hvad /tell er :), Når man har spillet MMOG'er i mange år som de fleste af os har er det en anden sag
-
nååå ja hva.......man kan jo ligeså godt hoppe ud i det, vi har jo alle været newbie's engang, og det hele kommer jo sådan lidt efter lidt.....jeg er da selv lidt ked af at jeg ikke startede på en pvp server, men de fleste af dem jeg kender ville heller pve så det var det, det blev......men syns hurtig man bliver træt af pve
-
spil på al'akir
Man kan sgu ligeså godt hoppe i en pvp server med det samme. Startede oprindeligt op på en pve da jeg syntes det var meget fedt at kunne slå pvp fra.
Da jeg så kom op mod lvl 30 blev det sådan lidt kedeligt at møde alliance folk overalt der ikke var pvp-enabled. -
tak for alle jeres indlæg. Hjælp kan jeg vist ikke få nok af i dette vidunderlige spil:D
Forresten når jeg spiller hedder jeg Swiitz
PLZ dont hurt me
-
Jeg selv spiller på Aszune serveren, jeg møder tit danskere.
Bob Andersen.