3700+ San Diego

• Jeg har forelsket mig i en 3700+ San Diego, da det jo faktisk er en Socket 939 FX51´er der clocker godt til 2500 kr..Og så med en forbedret memory controller!

Hvad tror i sådan en kan med en Hyper 6 Luftkøler?

SÅ ER DEN SENDT! :D

Glæder mig til at se hvad den kan!

Poster resultater i denne tråd når jeg har testet den lidt!

• Det er umuligt at komme i kontakt med dem over tlf. Brug deres support service - det funker og de svarede samme dag de få gage jeg har brugt det.

Ta evt et billede af sygesikringsbevis med adresse eller lign - mail det til dem - det er nok.

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

• Har lige modtaget denne mail fra dem, det er et ViSA Electron jeg har, hvad er det for noget vrøvl med at min adresse ikke stemmer overens med den jeg har opgivet!?!

Dear Mr Allan Johansen

Your issuing bank has declined payment due to the address you have given not matching the address on their files. Before we can continue with your order we need the address the credit card is registered to.

This shall be the full name and address your statement is sent to - banks are very strict about this matching exactly and do not tell us why they feel it is incorrect.

Please note you may be able to have the goods delivered to a different address to your invoice address but we must have your correct invoice address to authorise your payment.

• det er det problem vi alle har haft, med oc.uk gør som #1 skriver til at verificere din adresse.

en fx 53 kører 2.4 ghz og en 3700+ kører 2.2ghz

men SD3700 clocker som en fx 55 og bedre

Q6600 POWER @ 3600 mhz; Water cooled
    Asus Blitz fomular watercooled edition
    OCZ reaper @ 1150 mhz 5,5,5,15
    8800 GTX
    SIlent med stil....

• Nårh ja en fx53 kører 2.4..det vil sige det er sådan set en Socket 939 Fx51 der clocker som et svin?

Hvad tror du den vil med luft hvis jeg får en god model??

Oprindeligt indlæg af Søndergård
    Det er umuligt at komme i kontakt med dem over tlf. Brug deres support service - det funker og de svarede samme dag de få gage jeg har brugt det.

Ta evt et billede af sygesikringsbevis med adresse eller lign - mail det til dem - det er nok.

Hvilken mail adresse???

Synes kun jeg kan se det der webnote...og der kan jeg ikke vedhæfte et billede af sygesikringsbeviset!

• der er vel sådan set ikke andet forskæl end at SD har låst multi. opad ? min 4000+ har jeg haft til at køre 2820ca. og tror at 3700+ clocker ligeså godt, hvis ikke bedre.

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

Oprindeligt indlæg af OC-Dog

Hvilken mail adresse???

Synes kun jeg kan se det der webnote...og der kan jeg ikke vedhæfte et billede af sygesikringsbeviset!

jeg skulle bare faxe mit over til dem. så sendet de det dagen efter

brug http://www.overclockers.co.uk/contact.htm

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

Rettet en gang, sidst af Evilbone ().

• Så fik jeg snakket med Customer Support hos Overclockers, de er sgu flinke, men hold da fast hvor bliver man lige pludselig dårlig til engelsk når det går lidt hurtigt! :D

Men jeg fik en mail adresse på en fra customer support og ordren skulle nu gå igennem!

Glæder mig dælme til den San Diego og hvad jeg kan få den op på..!

Nogen af jer der ved hvilket firma der sender den og hvordan man finder ud af hvornår den kommer o.s.v.??

• Yup kender det fra da jeg snakkede med dem. Kvaliteten var meget dårlig og kunne derfor kun høre det halve af hvad de sagde... Anyway så fik jeg da et His IceQ II X800XT i bytte for mit 6800GT - fed service! :D

Hvad er et realistisk OC med en Hyper6 og SD 3700+ ?

Skal gerne omkring de 2.75-2.8GHz for jeg kan være intra... Hvad tror I?

Mener Devil_DK´s var på 2.8-2.9GHz med mid/high-end vand.

EDIT: Så ikke lige det sidste i din post, så vi stiller jo lidt det samme spørgsmål :)

Rettet en gang, sidst af Søndergård ().

• Hvad kan du egentlig få din 3200+ Venice op på med din Hyper6?

• ja man bliver lige sku lige pludselig dårlig til engelsk, når man snakker med dem, jeg faxsede det til dem, og ingen problemer, men jeg fik intet track and trace nr. så jeg skrev til dem på deres webnote for at høre om det var iorden, dagen efter fik jeg svar og om aftenen kom den.
    så man for ikke en skid at vide men den skal nok være sendt, hvis du har sendt informationerne til dem

min render 2.9 på vand, jeg har desværre ikke fået det gennemtestet da mit mob blev total ustabilt lige pluslig og til sidst brændte sammen. men jeg kunne benche ved 2970 mhz på vand og ved 3250 mhz med compressor

8800 GTX
    SIlent med stil....

Oprindeligt indlæg af T-max

ja man bliver lige sku lige pludselig dårlig til engelsk, når man snakker med dem, jeg faxsede det til dem, og ingen problemer, men jeg fik intet track and trace nr. så jeg skrev til dem på deres webnote for at høre om det var iorden, dagen efter fik jeg svar og om aftenen kom den.
    så man for ikke en skid at vide men den skal nok være sendt, hvis du har sendt informationerne til dem

min render 2.9 på vand, jeg har desværre ikke fået det gennemtestet da mit mob blev total ustabilt lige pluslig og til sidst brændte sammen. men jeg kunne benche ved 2970 mhz på vand og ved 3250 mhz med compressor

Hmm, det kan man så takke dansk undervisning for... Det er seriøst blæst med de ting der bliver lagt vægt på f.eks i engelsk... - Tolker du en psykologisk tekst anderledes end din lærer kan du få 6 - og med 3-4 obligatoriske afleveringer er det en pæn sjat af ens karakter... Ergo kan man p0wne læren til sproget men gå rundt med et 7 tal på papiret.. (fik 8, og er ofte i england + har familie der over osv..) - jeg synes det er alt for tragisk...

Skolen er så lamt bygget op :P - Beklager det lille udbrud, men skole: Dukse = høje karaktere... Så pyt med om personerne reelt kan bruge det... - Det er jo også vildt smart, elller...

- 12k

Beklager endnu engang for det lille OT udbrud :P

--- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

Oprindeligt indlæg af OC-Dog

Hvad kan du egentlig få din 3200+ Venice op på med din Hyper6?

Tja, jeg er ikke færdig med at finde højeste på den endnu. Dog har jeg de sidste 3-5 dage kørt 263x10 = 2.0@2630Mhz 1:1 2.5 3 3 5 T1.

For at teste stabilitet (Da det er meget vigtigt for mig), har den kørt 20 3Dmark2003 i rap. 1 døgn uafbrudt prime95 samt en masse memtest.

Så ja, den er stabil ;)

EDIT: Overvejer lidt at tage hatten af CPUén - nogen der kan hjælpe/guide mig med/til dette?

Rettet en gang, sidst af Søndergård ().

• Nevermind - har læst om det og synes risikoen er for stor!

• Ok, ja det ser jo ikke så svært ud - må ned og hente en skalpel :)

• JAAAAAAA nu er mit nye mob sendt... sry OT

Søndergaard husk at post nogle reultater, med før og efter temp load/idle og evt oc forbedring

8800 GTX
    SIlent med stil....

Rettet en gang, sidst af T-max ().

Oprindeligt indlæg af T-max
    JAAAAAAA nu er mit nye mob sendt... sry OT

Søndergaard husk at post nogle reultater, med før og efter temp load/idle og evt oc forbedring

Jeg har også lige fået en mail, hvor der står at min San Diego er sendt..! :D Det bliver sgu spændende at se hvad den kan med god luft!

tror du at jeg kan presse mine ram mere med den nye mem controller??

Hvilken volt kører du dine gSkill ved??

• Jeg skal nok huske at poste, men det bliver nok først om en uges tid at der bliver tid til det. :P