BeastSlaying

• Hej alle i WoW gamere.

Jeg har set nogle spillere det har Beastslaying +# i deres våben.
    Er det nogle det kan fortælle mig, hvor og hvad og hvordan man får denne skill, så man selv kan enchant, i sine egne våben?
    hvis man spørg inde i spillet, så får man at vide. 80s så skal de nok gøre det for en, Ja hurra. jeg har enchanting, så jeg skal have fundet den skill?
    Er det nogle der kan hjælpe ?-)

• Den dropper faktisk ret tit i deadmines... så du kan jo tage en run derned... ellers koster den kun 20-80Sp på AH

• Minor og Lesser Beastslaying er begge Dropped Recipes, så som de andre siger skal du ind og checke din lokale auktions hus for at se på priser.

Jeg har, på Shadowsong fået 4g for den recipe :) Så prisen vil nok være 3-5g alt efter hvor stor efterspørgslen er.

Oprindeligt indlæg af Dalmore
    Den dropper faktisk ret tit i deadmines... så du kan jo tage en run derned... ellers koster den kun 20-80Sp på AH

Hvad planet er du fra?? Den koster mindst 4g... :boxed:

• Vi snakker Recipe'en her, den er flere guld værd.

På Shadowsong koster selve enchantmenten fra 30 til 75 sølv alt efter hvor grådige folk er.

Oprindeligt indlæg af Tormdk
    Vi snakker Recipe'en her, den er flere guld værd.

På Shadowsong koster selve enchantmenten fra 30 til 75 sølv alt efter hvor grådige folk er.

Alle priser er forskellige fra server til server.
    ved bare på min server kan du fx ikke sælge den dårligeste beastslaying formel, til over 1g.

Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r

Alle priser er forskellige fra server til server.
    ved bare på min server kan du fx ikke sælge den dårligeste beastslaying formel, til over 1g.

På stormreaver går +2 ikke for under 4g

• jeg blev tilbudt at købe +2 beastslay recipen for 7G af en..og fik at vide at det var en god pris..jeg så på AH..og der stod de fleste fra 8-10G i Buyout..bød på en hvor startbud var 2,8G..satsede egentlig på at blive overbudt..men nej..jeg fik den sq..så nu skal der fanme laves enchantes! :))

• hmm.... må sige at jeg er helt chokeret... jeg spiller selv på Stormrage og jeg fik da +2 beastslay recipy'en i sin tid for 50s I BUYOUT!!!

hmm... utroligt at der kan være så stor forskel :S

• kan være at den er steget noget siden da..jeg troede heller ikke at en så low lvl recipe kunne koste så meget..kunne godt være at man skulle farme Deadmines lidt med sin lvl 55! :))

• Hvis en beastslay +2 kan koste 7g,
    så kan can vist rolig sige, jeg fik lavet mig et røver køb.
    fik enlig fat i den i AH Beastslay +6 - 1g 50s. jeg kan moske ikke bruge den enu, men det gør ikke så meget, den kan altid blive gemt :T

• Priserne varierer meget fra server til server og afhængig af om man er heldig. Har set minor beastslayer formula gå for 2g buyout, købte min egen for 50s buyout, på hellscream.

• Tjooo, Lesser Beastslaying bliver bare ikke brugt så tit, fordi den er for dyr, når man istedet kunne for Impact/Striking

Minor Beastslaying er god, fordi den giver glow, og fordi den ikke er så dyr at kaste.

At folk så tager overpris for at kaste den er så en anden sag :)

Oprindeligt indlæg af DKTiger
    Priserne varierer meget fra server til server og afhængig af om man er heldig. Har set minor beastslayer formula gå for 2g buyout, købte min egen for 50s buyout, på hellscream.

Hvad hedder din char på Hellscream?

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• På Draenor der går Recipe: Minor Beastslayer nemt for 20g på AH :rolleyes:

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3