Hej gutter. Jeg står og skal hente mit wow idag regner jeg med. Ville så gerne lige høre hvad det koster at spille online samt hvordan jeg kommer bedst igang med spillet.
Smid endelig alle de råd og tips i kan give en ny i dette spil.
MVH Switz
Hej gutter. Jeg står og skal hente mit wow idag regner jeg med. Ville så gerne lige høre hvad det koster at spille online samt hvordan jeg kommer bedst igang med spillet.
Smid endelig alle de råd og tips i kan give en ny i dette spil.
MVH Switz
Taget fra wow FAQ på wow-europe.com
What is the monthly fee to play the game?
After the end of the one-month subscription included with the game, you will need to subscribe in order to continue playing. There are three options in our flexible subscription structure: month-by-month subscription costs 12.99€/£8.99 per month, 3-month subscription costs 11.99€/£8.39 per month and six month subscription costs 10.99€/£7.69 per month
okay tak hor infoen:D
regn med en små 100kr om måneden. Hvis du ikke har et kredit kort eller lign, har jeg set prepayed gamecards til 200kr i den lokale FONA. Prepayed game cards giver dig 2 måneders spille tid.
QuoteOprindeligt indlæg af Tormdk
regn med en små 100kr om måneden. Hvis du ikke har et kredit kort eller lign, har jeg set prepayed gamecards til 200kr i den lokale FONA. Prepayed game cards giver dig 2 måneders spille tid.
Hejsa.
Ja jeg har købt spillet nu og er igang med at installere det. Sammen med spillet købte jeg 60 days pre paid game card.
Så kommer du ikke til at kede dig de næste 90 dage Velkommen til.
Så kommer du ikke til at kede dig de næste 90 dageVelkommen til.
Tak Thorm Glæder mig sku til at komme igang med spillet, men er du gal det tager tid at installere. Har været igang 15 min og mangler lige disk 4
Bare vent til du skal til at Patche spillet. Hvis du ikke har sat din Firewall til at have nogle specielle åbne huller tager det en evighed at for downloadet de patches der er.
Beklager jeg skulle give dig den dårlige nyhed
Man kan da under ingen omstændigheder lave en account uden visa?
Hmm, nu du siger det så skal man vel nok vise et kredit kort for at lave en account. Dette behøver dog ikke være din forestukne betalings måde.
Dette skal ses i blizzard´s lidt yngre fanskare som også gerne vil husere i wow, ligesom de gjorde og stadig gør på Battlenet.
Så derfor, flere betalings muligheder end bare kredit kort som de unge ikke kan få, uden at nakke Mors/fars
Hmm, nu du siger det så skal man vel nok vise et kredit kort for at lave en account. Dette behøver dog ikke være din forestukne betalings måde.
Dette skal ses i blizzard´s lidt yngre fanskare som også gerne vil husere i wow, ligesom de gjorde og stadig gør på Battlenet.
Så derfor, flere betalings muligheder end bare kredit kort som de unge ikke kan få, uden at nakke Mors/fars
Nu er jeg oprettet med min account:D Og nej det kræver IKKE VISAKORT at gøre det.
Bare vent til du skal til at Patche spillet. Hvis du ikke har sat din Firewall til at have nogle specielle åbne huller tager det en evighed at for downloadet de patches der er.
Jeg er igang med at DL den patch. Lol over 100 mb men pyt det er hentet ned om 8 min.
du skal da bare lade vær med at hente den fra blizzards hjemmeside?
Jeg henter altid patchene på omkring 1-2 minutter fra andre hjemmesider, men hvis jeg skulle gøre det fra blizzard der det mindst 30-60 minutter. :ban: