Hunter - Pet

• God dag

Jeg har et spørgsmål angående mit pet(Cat: Fra Stranglethorn vale) - Kan den ikke lære spellet 'Dash'? Det er noget der får pettet til at løbe meget hurtigere.. Nogle af mine guild members har prøvet at forklare det, men fatter det ikke. Hvis den tiger ikke kan lære Dash, hvilket kan så?

CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

• der er dash og dive... det ene er for flyvende pets, det andet for løbende pets.

Nogle pets kan ikke lære denne skill, såsom bjørne og gorillaer.

Indtil videre er der på til rank3 i dash og dive.

• Ok. Mange tak, kigger lige på det når jeg kommer hjem

Oprindeligt indlæg af mjay
    der er dash og dive... det ene er for flyvende pets, det andet for løbende pets.

Nogle pets kan ikke lære denne skill, såsom bjørne og gorillaer.

Indtil videre er der på til rank3 i dash og dive.

Hmm, jamen mit pet er jo også en cat (Løbende), og den kan ikke lære dash..

Oprindeligt indlæg af p3t3r

Hmm, jamen mit pet er jo også en cat (Løbende), og den kan ikke lære dash..

Det lyder rigtig underlig, Hvad står der, når du prøver?

Mit pet har dash rank 4 - bite rank 4 og 2 andre ting jeg ikke kan huske hvad heder. og det er også en cat.

Oprindeligt indlæg af slowpoke_30

Mit pet har dash rank 4 - bite rank 4 og 2 andre ting jeg ikke kan huske hvad heder. og det er også en cat.

Dash 4? :S

Tøm Broken Tooth fra Badlands, han er 37, og hvis du bruger ham lidt lærer du dash 2, som du kan lære dit gamle pet hvis han er over lvl 40.

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Det "står" slet ingenting. De eneste 3 skills mit pet kan er growl, bite og cover.

• Alle katte kan lære dash, og højeste rank der findes er PT Dash 3.

Sæt din main pet i stable og tag ud hvor du ved (ved at læse http://www.goodintentionsguild.info/hunters.html)
    hvor du kan finde en kat med dash, tæm den og giv den noget mad til den er glad, derefter bruger du den i et par minutter og spam dash så ofte du kan, så vil du se beskeden: You have learned a new skill: Dash rank x

Abandon pet og hent din main pet igen, find train pet i din spell book, og hvis du har nogle points kan du lære dit main pet dash med det samme, hvis du ikke har nogle point må du vente til du har optjent nogle.
    Og lige én ting til, du kan ikke lære en lvl 10 kat dash 3, så level betyder også en smule.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• Skynd dig at skille dig af med cower - det eneste det gør at minimere truslen fra din pet og det er jo ikke lige det der er meningen - i hvert fald ikke i PvE

Oprindeligt indlæg af Dane_hunter
    Skynd dig at skille dig af med cower - det eneste det gør at minimere truslen fra din pet og det er jo ikke lige det der er meningen - i hvert fald ikke i PvE

Omg, gør det sådan at de tager efter mig stedet for mit pet? Hvis det gør det må jeg godt nok have været dum! :)

Oprindeligt indlæg af Malk
    Alle katte kan lære dash, og højeste rank der findes er PT Dash 3.

Sæt din main pet i stable og tag ud hvor du ved (ved at læse http://www.goodintentionsguild.info/hunters.html)
    hvor du kan finde en kat med dash, tæm den og giv den noget mad til den er glad, derefter bruger du den i et par minutter og spam dash så ofte du kan, så vil du se beskeden: You have learned a new skill: Dash rank x

Abandon pet og hent din main pet igen, find train pet i din spell book, og hvis du har nogle points kan du lære dit main pet dash med det samme, hvis du ikke har nogle point må du vente til du har optjent nogle.
    Og lige én ting til, du kan ikke lære en lvl 10 kat dash 3, så level betyder også en smule.

Ok! Prøver jeg da, takker

Det "står" slet ingenting. De eneste 3 skills mit pet kan er growl, bite og cover.

Jeg undskylder mange gange for min taste fejl - rank 3.
    men jeg kom til at tænke på om den ikke er under din spell-book --> pet. hvis den er der så du selv flytte den ned på dit pet.

Jeg undskylder mange gange for min taste fejl - rank 3.
    men jeg kom til at tænke på om den ikke er under din spell-book --> pet. hvis den er der så du selv flytte den ned på dit pet.

Nej, der er stadig kun de 3 spells

Nej, der er stadig kun de 3 spells

du skal først have et pet der har den, eller hvordan det nu er det hænger sammen, anyways, hviis du tager en panther, eller et andet katte lignende pet fra swamp of sorrows, så skulle det kunne gør tricket... det er da hvad jeg har fået fortalt... :clap:

• Nu har jeg fået dash (rank 3) til mit pet, og det' bår dæjlig! I skal have tak alle sammen, det har været en stor hjælp.