bedste class til pvp

• hey allesammen der spiller WoW

har brug for jeres hjælp

jeg skal lave nu man men kan ikke finde ud af hvad jeg skal være

har brug for nogle gode råd

• I group PvP ville jeg lave en hunter, mage, warlock eller priest.

1-1 er det nok rogue eller shaman.

Min mening ^ Ingen andres, kan ikke røres og er 100% korrekt :P

Nah, men det er ihvertfald hvad jeg ville byde på ^^

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Oprindeligt indlæg af Tormdk
    Warlock til gruppe pvp? Tænker du på 1.5 ændringerne som er på vej?

Spammer han ikke bare curses ud til højre og venstre? Tons af CP til ham.. Eller er jeg forkert på den? En infernal kan vel også altid lave sjov i fjendes rækker..

Warrior kan også være god i gruppe pvp forresten. Hvis han charger en, og kaster det fear han har så dør han, men der er mange af fjendens folk der bliver fearet lige ind i dine egne rækker, hvor der står en gruppe sultne et eller andet parat >: )

Rig:

• Afhænger vel også af om det er set fra at få CP til sit eget ego eller hjælpe gruppen. Til sidstnævnte har alle class's en rolle.
    Priests kan ikke undværes. Men heller ikke rang fra hunter eller mage, men er det ikke også dejligt at se modtandernes Priest pludselig forsvinde efter at raid' 5 Rogues tager de healere ud de kan.....synes jeg.

• du skal vide at der er meget stor udfordring i pvp for hunterclass og warlock class. Men når du først lærer det er det fede pvp klasser.

Hvis du har nogle at tteame pvp med, så er de ideelle til dette formål, og i meget høj kurs når du når til slut spillet. Men det kræver at du lærer diciplinen bag.

En warrior er skidesvær i slut spillet, men virkelig ond sammen med en priest/druide/shaman pvp.

Rogues kræver også noget tid før man lærer.

• En ting jeg altid har set som sjovt er at folk skal bruge den klasse / det build som er bedst til at PvPe med, istedet for at bruge lidt tid på at lege med det.

Det er jo ikke fordi det er hverken specielt tidskrævende eller svært at levele i WoW :)

Personligt ville jeg have det sjovere ved at prøve klasser som folk ser ned på, istedet for at køre den klassiske Undead Rogue eller Shaman som så mange andre ;)

• Med chancer for at blive falme't totalt vil jeg mene at warlock er en af de absolut bedste PvP klasser.

En rigtigt spillet warlock er pisseirriterende!

• hvorfor tror folk der er en "bedste class"? :]
    det kommer jo an på din måde at spille spillet..
    rogue hvis du er en sneaky bastard, warrior hvis du går lige på og hårdt, paladin hvis du vil være en bums i røven for alle andre spillere :D

Oprindeligt indlæg af ramaskriget
    hvorfor tror folk der er en "bedste class"? :]
    det kommer jo an på din måde at spille spillet..
    rogue hvis du er en sneaky bastard, warrior hvis du går lige på og hårdt, paladin hvis du vil være en bums i røven for alle andre spillere :D

helt korrekt... der er ingen Bedste pvp class... 95% af ens class kommer fra personen bag skærmen det er der det hele sker... og sådan vil det altid være.

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

• Det er når der er noget, der tyder på, at der findes en 'bedste class', at folk begynder at whine om imba ^^ det må der faktisk ikke være i et spil som WoW, det skal afhænge af spillestil og egne skills :P

Oprindeligt indlæg af jK^

helt korrekt... der er ingen Bedste pvp class... 95% af ens class kommer fra personen bag skærmen det er der det hele sker... og sådan vil det altid være.

ja, men der vil stadig være classes bedre til pvp end andre, eller skulle jeg sige mere egnet.. Lad du en protection specced warrior gå løs på en arcane/fire mage.. gg warrior!

Rig:

Oprindeligt indlæg af Hayes

ja, men der vil stadig være classes bedre til pvp end andre, eller skulle jeg sige mere egnet.. Lad du en protection specced warrior gå løs på en arcane/fire mage.. gg warrior!

det er så meget muligt, for det er mere et sten saks papir system de anvender.. synes jeg.

• _ALLE_ der spiller wow whiner de andre classes som de ikke er , men får bank af . Så nej vil ikke sige der er EN som er bedst, det kommer meget an på hvordan i går i kamp osv. Self er Rogue bedst bagefter når modstanderen står og kæmper mod et mob. Men så igen.. Ingen kan klare sig unden warriors i et raid eller i mc.

Men noget af det bedst er jo oxo at tage en rogue , når man ikke selv er en. Så whines der ;)

Ps. Jeg er Undead Warlock , og ja de har visse fordele.Især med den nye opdate som jeg lige har læst blir de bedre i pvp. Soulshards for at slå folk ihjel i pvp. se det er NICE. :)

• Hvis du skal have en god PvP og PvE class vil jeg sige shaman som jeg mener er overpowered. De kan alt.

CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

Oprindeligt indlæg af p3t3r
    Hvis du skal have en god PvP og PvE class vil jeg sige shaman som jeg mener er overpowered. De kan alt.

Ja de kan alt, bare ikke så godt som andre.

De healer, men langtfra så godt som en priest.
    De meleer, men langtfra så godt som en warrir.
    De kaster offensiv magi, men langtfra så godt som en mage.

De er en HYBRID klasse, hvorfor kan folk ikke fatte det.. De kan alt, bare på et lavere niveau..

Rig: