Har hørt rygter om hvis man ikke har tid på sin konto i 10 dage sletter de alt på den? tror ikke på det eftersom man har betalt for et spil og kørt det i et halvt år ca> vil tro det er noget i stil med Diablo2 at man har 3 måneder før den expire.. hvis de passer den bliver fjernet efter 10 dage eller mere vil jeg gerne vide det.. eftersom så ryger der 2lvl 60 (rogue - mage) på kirkegården
-
-
Nej, intet bliver slettet. De har sagt at hvis din konto er lukket (altså, du betaler ikke for den) så vil dine chars være der i MINIMUM 6 måneder (og jeg tror slet ikke de sletter dem efter 6 måneder).
Intet at være bekymret over.
-
Jeg har kun hørt om SWG hvor de slettede inactive account efter et stykke tid. Alle andre MMOG'er jeg har spillet har aldrig nogensinde pillet ved folks account.
Og hvorfor skulle de også det? Din account fylder måske 2mb på deres servere, og hvis din account blev slettet havde du ingen grund til at spille det spil mere
Næ du, de er smartere end det
-
Jeg har læst et sted, ret sikker på det var en blizzard poster på det officielle wow-eu forum, at hvis du spiller på en server der teknisk set er fyldt op, så sletter de din char hvis der ik er spillet på den i mere end 30 dage.
Jeg ved ikke om de har lavet det om, da det er længe siden jeg læste det, og ik har fulgt op på det.
Jeg spiller selv på en server med low pop. Jeg har chars der har været der siden dag 1, og de er der stadigvæk. -
Nu hvor vi er ved det med at blive slettet, så har jeg hørt, at når man dør i spillet og der går mere en 6 min. så bliver ens Char slettet, er det rigtigt??
Det er måske et lidt dumt spørgsmål, men ønsker nu alligevel lidt assistance.
Bob Andersen
-
Oprindeligt indlæg af artist34
Nu hvor vi er ved det med at blive slettet, så har jeg hørt, at når man dør i spillet og der går mere en 6 min. så bliver ens Char slettet, er det rigtigt??Det er måske et lidt dumt spørgsmål, men ønsker nu alligevel lidt assistance.
Bob Andersen
Nej da, ved ikk hvor du hører sådan nogle ting henne
Det eneste der sker er at man 'releaser' sin spirit automatisk.. Det skal man alligevel gøre medmindre man bliver rez'et af en priest, shaman eller paladin -
Oprindeligt indlæg af Tormdk
Jeg har kun hørt om SWG hvor de slettede inactive account efter et stykke tid. Alle andre MMOG'er jeg har spillet har aldrig nogensinde pillet ved folks account.Og hvorfor skulle de også det? Din account fylder måske 2mb på deres servere, og hvis din account blev slettet havde du ingen grund til at spille det spil mere
Næ du, de er smartere end det
Der er ikke blevet slettet nogen accounts endnu i swg.
-
Virkelig? Hmm, det må have været efter Lucas Arts tog over, jeg syntes ellers at kunne huske de ville starte på det efter 6 måneder
Ah well, Så er der ingen fare på fære nogen steder
Så glem alt om at få slettet jeres toons, det er ikke battlenet det her
-
Selvfølgelig slettet de ikke noget. Det tjener de jo ikke nogen penge på.