S: MSI K8N Neo2 Platinum

  • MSI K8N Neo2 Platinum - ikke 54G versionen sælges til højeste bud over 650 kroner.


    Jeg købte det for kort tid siden som et led i et overclocking projekt. Da jeg fik det, var det i original indpakning, netop hjemvendt fra en RMA sag - så det har kørt i noget der minder om 2 dage. Der er selfølgelig kvittering/kasse/kabler med, og garantien er gældende fra 1/3-2005, hvor det blev ombyttet.


    Det viser sig desværre at bundkortet ikke vil køre optimalt sammen med de RAM jeg skal bruge til projektet, så jeg har valgt et andet bundkort fremfor MSI'et. KUN derfor sælger jeg.


    Udover at det ikke dur til lige netop mit projekt, virker det ganske upåklageligt, og er monteret i den maskine jeg sidder og skriver på nu.
    Min 3200+ Venice kører 240FSB 1:1 med HTT x 4 med nyeste BIOS version 1.8 på bundkortet - det er dog ikke lige så hurtigt som den vil på det nye bundkort jeg har købt.


    Jeg skal bare af med det, så jeg lader auktionen køre til søndag aften, medmindre jeg får et bud jeg ikke kan sige nej til, som typisk er i omegnen af 850 kroner.


    Regler:


    Ingen OT i tråden.
    Mindste budforøgelse 50 kroner.
    Køber betaler porto.

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

    Rettet en gang, sidst af Sajmon ().