QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Macimuz
Okay, fint nok .. I dette tilfælde, Hifi Klubben i Herning ..
1. Min ene Dali Grand Højtaler skal til rep.
2. Aflevere den hos Hifi Klubben
3. Den står der i 2 uger uden der sker noget
4. vælger selv at køre til Dali i stedet for
5. Får glimragende service derfra ...
Det korte af det lange er, min højtaler stod 2 fucking uger hos Hifi hvor de skulle gennemteste den. Hver gang mange ringede var det en anden som skulle teste den. Hallo, hvis de ikke engang ved hvem der skal gennemteste en højtaler, hvor sikker kan jeg så være på de overhovedet ved noget om hvad de sælger ? ...
Nej tak, jeg køber ikke mit hifi hos dem. Køber løsdele dernede, fordi de ikke fås andre steder. Og her tænker jeg på kabler, stik og andre småting ...
Måske jeg var uheldig, det ved jeg ikke. Men når jeg snakker med folk, så er kvaliteten på Hifi Klubben ikke hvad den har været. Ved i hvertfald fremover, så kører jeg selv til dali med mine højtalere... Gav iøvrigt kun 350 kr. hos Dali for at få højtaleren gennemtestet og fikset ...
Lige en lille opfølgning herfra.
Hvis du ligge mærke til det, så er der rent faktisk kommet ny butikschef i Herning afdelingen og det er der flere gode grunde til.
Den nye Chef, Henrik Sonne, er, i øvrigt, tidligere key account maneger hos Dali.
Hi-Fi Klubben har som sådan ikke noget imod andre butikskæder, som Merlin, Fona, Expert og ligende, da lidt konkurrence jo altid er sundt.