Vand Vand Vand

  • Inspireret af den underlige overskrift.


    Jo jo jo... :))


    Bruger selv kølervæske her. Virker fint og har kørt upåklageligt i over 1 år nu. Der er vel omkring 25% i her.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Inspireret af den underlige overskrift.


    Jo jo jo... :))


    Bruger selv kølervæske her. Virker fint og har kørt upåklageligt i over 1 år nu. Der er vel omkring 25% i her.


    kan jeg godt køre med kølervæske UDEN noget andet i?


    (kontrol spørgsmål ;))

  • køre også med det. virker nice


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk


    kan jeg godt køre med kølervæske UDEN noget andet i?


    (kontrol spørgsmål ;))


    Det ville jeg ikke gøre. Ren kølervæske leder varme dårligere end vand gør, så 75% additive i form af vand, ville nok være en god ide. Andre bruger sikkert et andet blandingsforhold ;)
    Bortset fra kølervæske og vand, har jeg ikke andet i.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Det ville jeg ikke gøre. Ren kølervæske leder varme dårligere end vand gør, så 75% additive i form af vand, ville nok være en god ide. Andre bruger sikkert et andet blandingsforhold ;)
    Bortset fra kølervæske og vand, har jeg ikke andet i.


    takker Hans :D :cheers:

  • Mener det var xs.org hvor der var en tråd om det, de anbefaler ikke at man bruge det fordi der er glycacol (eller sådan noget) i, hvilket skulle gøre et eller andet dårligt.. Ved ikke helt hvad, for hos mig virker det fint, bruger 1 til 10 med postevand.. Indtil jeg får mit system bygget færdigt, så ved jeg ikke helt hvad det så bliver..
    Btw. kan du komme hvide strips ned i, så bliver de UV blå ;) Sikkert os andet plastik..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Jeg har selv brugt det i 1 år for nogle år siden og det fungede rigtig godt, jeg brugte det også kun fordi vandet kom under frysepunktet..


    Glycol er vist noget sukkerstof af en slags det smager ihvertfald sårn:D.

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB