Equation i word??

  • Jeg skal bruge equation i word. Men jeg har lige formateret og har det derfor ikke installeret. For at installere det plejer jeg at åbne et gammelt equation og så vil det blive installeret. Men efter word har ins det siger den at den ikke er istand til at åbne equation og den spørger om den skal reperare det. Men selv efter "reperationen" virker det stadig ikke. Hvad kan jeg gøre. Jeg skal bruge det i aften så det haster lidt...

  • Sæt din Office CD i og vælg brugertilpasset installering (eller hvad det nu hedder), her kan du vælge at tage equation editor med. Det nemmeste er blot at vælge alle komponeterne til word, så får du EE med.


    Du kan lave en knap, på en af værktøjslinierne, til at indsætte nye equations med.


    Det gøres ved at højreklikke på linien og vælge "tilpas", fanebladet "Kommandoer" og vælg så "Alle kommandoer" i vinduet til venstre.
    Nu vil du i vinduet til højre få en liste over alle de mulige kommandoer. Scroll ned/ tryk på 'e' til du rammer Equation Editor.
    Træk så Equation Editor op til en af værktøjslinierne og - voila!