Avowed Crusaders - Daggerspine
DK only guild på 80 medlemmer.
Avowed Crusaders - Daggerspine
DK only guild på 80 medlemmer.
med på "Danish Avatars" kun dansk guild, vi er over 100 medlemmer og vi er på Deathwing
Proud member of the Circles Of Blades.
Ja, jeg spiller på Azsune og har startet min egen Guild.
Vi hedder "The Bridge Keepers" (fra Monty Phytons - De skøre Ridder).
Vi er en meget international Guild og ikke særlig stor. Men folk synes at være godt tilfredse.
Så, alle er velkommen, så længe de opføre sig ordenligt.
Venligst Hilsen,
ItchiBuh
(Min Character på Azsune hedder Kildur)
emerald dream
The Dark Legions er 26 medlemmer forskellige nationaliteter
alliance
jeg er i SmokerS på Ravencrest.
Men det er en total nOOb guild vi er 8 og det er kun fire der spiller næsten dagligt.
Jeg er lvl 36 og den med højeste lvl!
total nOOb guild!
jeg er med i The danish legion på en af de nye pvp servere THE MAELSTROM
QuoteOprindeligt indlæg af dkwolf
Dirty Danes på Arathor (50 danskere lige pt)
http://www.dirtydanes.dk
Fik den syge griner over jeres DD marathon
Er lige nu medlem af Danish Moonlords, en lille hyggelig DK only guild med 17 members på stormreaver..
Håber dog på at joine Divine Knights, en af de største på SR.. :]
er i Brothers of Destruction, rimelig stor guild på deathwing
Spiller i Imbalanced på Warsong..
Vi er mest folk fra Danmark, Sverige og Finland, men der er da også et par stykker fra bulgarien og selvfølgelig Rusland (warsong er bare russer only server :P)
Tror vi er født under en uheldig stjerne i guilden.. Bad Omen er stadig i gang med deres jomfrucleaning af Molten Core og de har allerede fundet de der Legendary items buhuu
Btw. Evilbone: Få nu lige lært Azuregos inden i tager kampen op mod Onyxia hun er et spydigt bæst
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Jocoma
Spiller i Imbalanced på Warsong..
Vi er mest folk fra Danmark, Sverige og Finland, men der er da også et par stykker fra bulgarien og selvfølgelig Rusland (warsong er bare russer only server :P)
Tror vi er født under en uheldig stjerne i guilden.. Bad Omen er stadig i gang med deres jomfrucleaning af Molten Core og de har allerede fundet de der Legendary items buhuu
Btw. Evilbone: Få nu lige lært Azuregos inden i tager kampen op mod Onyxia
hun er et spydigt bæst
hehe jaja =) vi har da nakket azu et par gange. + onyxia skulle være nemmere end Garr og Gehennas. men som alle ting i det her spil. så skal vi bare øve os en gang eller to, så køre det ( normalt )
"Det Dovne Dusin" på Aggaman PVP, med 15 danskere...
Var tidligere med i Philantrhopists hvor vi var 65 danskere, men den blev gjort international for at lave et solidt Molten Core team.. Nu er danskerne på den server mere spredte..
Level 52 Gnome Mage
Doomhammer --> The Brotherhood (200+ members største på doomhammer)¨
Kører ofte MC (2 gange om ugen)
+Andre high end instances
Crazy pirates på Aszune, horde
Vilderen guild (3 medlemmer)
Til gengæld er vi altid på raid
QuoteOprindeligt indlæg af g00s3
Er med i Alardan på Warsong. Kan vel betegnes som et medium guild. Vi er lidt over 20 lvl 60ere efterhånden, men merger nok med et guild der hedder Enslaved, da vi gerne vil kunne gå efter MC, Onyxia etc og være klar til BwL når det kommer
Hehe ja det passer jo ikke mere
velkommen til bad omen endnu engang
Jeg har lige joinet en ny guild på Thunderhorn - Council Of Faith - Jeg var tidligere officer for DaNeS - en ren dansk guild med 100+ medlemmer, men den var så småt ved at gå i opløsning...
Da jeg følte det som om jeg styrede den, og mine bedste m8s leavede den og lavede Council Of Faith synes jeg også at jeg skulle prøve den...
Er i Horde of the danes på Dunemaul.
Vi er 72 og fungerer godt.