Hmm... Gang på gang laver tweak det her...
Har ikke rigtig forstand på sådan noget, men er fejlen hos mig eller tweak.dk?
Hmm... Gang på gang laver tweak det her...
Har ikke rigtig forstand på sådan noget, men er fejlen hos mig eller tweak.dk?
har også oplevet det et par gange idag... ser ud til den nye server ikke kan håndtere så mange databaseforbindelser, som den gamle
EDIT: kan også bare være at der er sat en limit på MySQL serveren
Alt virker her!
Der står "too many connections"
Det betyder jo bare at Tweak er populær
QuoteOprindeligt indlæg af LecTer
har også oplevet det et par gange idag... ser ud til den nye server ikke kan håndtere så mange databaseforbindelser, som den gamle
EDIT: kan også bare være at der er sat en limit på MySQL serveren
Hvad bruger man egentlig MySQL server til?
MySQL er en database ligesom Microsoft Acces hvis du kender den. Den holder i praksis mere eller mindre al data (tråde, brugeroplysninger etc) som Apacheserveren (webserveren) så trækker information ud af og genererer siderne
har også haft problemmet
Jeg har også haft problemet .. Men det går jo over når man lukker og åbner browseren ... I hvert fald hos mig
QuoteOprindeligt indlæg af LecTer
MySQL er en database ligesom Microsoft Acces hvis du kender den. Den holder i praksis mere eller mindre al data (tråde, brugeroplysninger etc) som Apacheserveren (webserveren) så trækker information ud af og genererer siderne
Aha... okay... tak... er blevet kloger nu..
QuoteOprindeligt indlæg af Trian12
Jeg har også haft problemet .. Men det går jo over når man lukker og åbner browseren ... I hvert fald hos mig
har ikke noget med at gøre at du lukker browseren. Problemet ligger centralt, så du er bare heldig at komme igennem når du åbner browseren igen. Det ville hjælpe det samme bare at trykke F5!
I skal nok regne med at det er meningen, når tweak ikke svarer... Nok fordi moderatorne er igang... eller en anden grund... Men skal der laves tråde hver gang det sker ?
Ik for at lyde negativ...
QuoteOprindeligt indlæg af BukkeMand
I skal nok regne med at det er meningen, når tweak ikke svarer... Nok fordi moderatorne er igang... eller en anden grund... Men skal der laves tråde hver gang det sker ?![]()
Ik for at lyde negativ...
Jeg oprettede tråden fordi det ikke kun skete nu men også igår osv.
Synes ikke der er noget galt i det. Sådan er jeg, det bliver ikke ændret
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af GiZzZa
Jeg oprettede tråden fordi det ikke kun skete nu men også igår osv.
Synes ikke der er noget galt i det. Sådan er jeg, det bliver ikke ændret
okay... Gider ik diskuterer, men hvis du har netproblemer vil billedet nok se sårn ud
Og hvis problemet er centralt, så skærmen vise det som du har uploadet... Siger heller ik du skal ændre dig, men hvis du er i tvivl angående emnet, så er en pm ik svær at sende til Bentz osv....
Det er ikke noget jeg har set før, men synes da der er en del problemer med Tweak.dk for tiden... Dog ikke noget der kan skræmme mig væk
Tror det har noget at gøre med skiftning af webhost...
ja det er lige meget der er problemer, jeg er bare glad at tweak.dk er her..
QuoteOprindeligt indlæg af BukkeMand
okay... Gider ik diskuterer, men hvis du har netproblemer vil billedet nok se sårn ud
Og hvis problemet er centralt, så skærmen vise det som du har uploadet... Siger heller ik du skal ændre dig, men hvis du er i tvivl angående emnet, så er en pm ik svær at sende til Bentz osv....
Det helt i orden du, men hvis der virkelig er problemer lige for tiden, synes jeg at det skal stå et sted så alle er klar over det... indtil videre har der ikke været en eneste moderator som har skrevet i denne tråd... Så, lidt underligt... men fint, gider ikke at hører på alt muligt crap nu... lukker derfor tråden.