Enig Slacker!

WoW på tweak
-
-
Oprindeligt indlæg af Astrocity
Syns IMO at det er lidt latterligt at spillet skal have et forum for sig selv.. I kunne evt. lave en sticky i spil/programmer-forummet, hvor jer der spiller WoW kan diskutere osv?Enig ... men det har jo også været oppe og vende en gang ... eller to ... og Martin syntes det skal være som det er nu ... Så ham om det ...
-
På en eller anden måde er det cool nok at det der WoW site slog sig sammen med tweak.
Hvis der skal være WoW nyheder, så skal det være nogen NYHEDER og ikke diverse specifikationer eller guides, det kan komme ind på WoW forummet
-
synes nu forummet er en god i de da jeg i hvert fald var træt af hver anden post i software forummet var Wow det tror jeg også der er flere der mener... MEd glæde behold Det Wow forum, men så skal det også være splittet på den måde fra det normale tweak og spørgsmål osv. ang. wow kun kommer i det forum.. og det samme gælder nyhederne..
-
først ! fuldkommen enig slacker !
derefter
syntes jeg at WoW her på tweak er gået fuldkommen over gevind, sad lige og kiggede på forsiden også så jeg en kategori , "wow" , og derinde er der en HEL forside for sig selv men .. ja .. WoW ! .. åh gud ! kan i ikke ligesom Astrocity nævner lave en sticky inde i spil software med WoW ?
og ikke et ondt ord til jer som holder af WoW , og heller ikke jimmy , som jeg syntes klarer det rigtig godt ..
bare min holdning ...
edit :
hvorfor skulle mit lille udbrud af en aggression slettes ?.... ? .. har man ikke lov til at ha´ sin mening ?
-
ser ud til at de har fjernet alle WOW nyhederne fra forsiden, og lagt dem ind under WOW delen..
de må have hørt folkets bøn -
har læst det meste igennem
og her er min menig...
Jeg sys det er lidt "latterligt" at der er så mange brugere der "whiner" over at Tweak.dk har valgt at tilføje en sektion med WoW....
Jeg spiller selv WoW og sys det er mega fedt at vi har fået det her...
og så at der er nogle der skal "whine" med det samme over at der er kommet en sektion med WoW fordi de ikke spiller spillet.... vis det havde været et spil i godt kunne lide at game... så ville vi ikke have hørt det store...
Nu er det jo også stadig Tweak.dk der ejer siden og ikke alle mulige der lige skal komme og sige hvad er det for noget lort... JEG vil ikke have at der skal være noget med WoW på siden... sys virkelige det er lame...
-
Oprindeligt indlæg af Skraap
ser ud til at de har fjernet alle WOW nyhederne fra forsiden, og lagt dem ind under WOW delen..
de må have hørt folkets bøn
Tja det ser sådan ud.Så kan den lille wow-klan, hygge sig med nyheder i deres eget forum. [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/cool1.gif]
-
Oprindeligt indlæg af GLA
har læst det meste igennemog her er min menig...
Jeg sys det er lidt "latterligt" at der er så mange brugere der "whiner" over at Tweak.dk har valgt at tilføje en sektion med WoW....
Jeg spiller selv WoW og sys det er mega fedt at vi har fået det her...
og så at der er nogle der skal "whine" med det samme over at der er kommet en sektion med WoW fordi de ikke spiller spillet.... vis det havde været et spil i godt kunne lide at game... så ville vi ikke have hørt det store...
Nu er det jo også stadig Tweak.dk der ejer siden og ikke alle mulige der lige skal komme og sige hvad er det for noget lort... JEG vil ikke have at der skal være noget med WoW på siden... sys virkelige det er lame...
wow er det spil der bliver spillet mest for tiden synes også det er fint nok men du kan godt se det.. COUNTERSTRIKE har været 10 x så kendt altså.... der var der intet forum.. det er der jeg ser forskellen...
men okay synes det er fint nok det er kommet... ( sagt mange gange ) men nu er kravet bare
hold det indenfor rammerne
skal vi ikke sige det var enden på denne ellers meget dejlige diskution.?
-
Oprindeligt indlæg af mrflashbag
wow er det spil der bliver spillet mest for tiden synes også det er fint nok men du kan godt se det.. COUNTERSTRIKE har været 10 x så kendt altså.... der var der intet forum.. det er der jeg ser forskellen...
men okay synes det er fint nok det er kommet... ( sagt mange gange ) men nu er kravet bare
hold det indenfor rammerne
skal vi ikke sige det var enden på denne ellers meget dejlige diskution.?
Giver dig fuldkommen ret... egentlig burde der jo også have været et cs forum... ;)... men nu er det kendt at der er så MANGE cs forums i Danmark såå
-
Synes altså også det er lidt langt ude. Spiller ikke selv wow, men der findes til gengæld 1000 wow sider med deres eget forum..
Synes det er lidt åndssvagt at vi skal havde et helt forum til ÈT spil, bare pågrund af der er så mange der spiller det, og en af moderatorne spiller det (no offense Jimmy). Dette er trods alt et hardware forum.
Hvis det var et spil jeg godt kunne lide og spillede meget, så ville jeg stadig synes det samme, da der findes 1000 andre sider der handler om det samme.
Just my 2 cents.
Godnat