Hvordan ser jeres musik mappe ud?

• Jeg har indelt alt mit musik i genre ...

Trance

Dance

Hardstyle

Hardcore

Og inde i de mapper har jeg indelt det efter artist.. Således at hver artist har en mappe ;) .. Og så har jeg 50MP3 Cd'er fyldt op på samme måde .. Ska siges at det ikke er mig der har fyldt dem ... Har fået dem a en ven ..

Oprindeligt indlæg af detro

Ellers kunne vi bare bruge Stationripper, som er gratis og lovlig, og lade være med at betale for musikken? :boxing: :]

hvis du har et link om noget info på det er lovligt at kopier netradio vil jeg meget gerne se det.

/Splat-

på forhånd tak.

Edit: i må meget undskylde, men sys det er ret lamt i sidder og 'praler' med alt jeres musik, vi alle ved langt det meste af det er warez i stor stil. hvis man gør i warez bør man derimod holde lidt lav profil. det er min mening X(

Oprindeligt indlæg af Shooqer

Dog Julemusik & albums i mapper ;-D

Også her.. En mappe som hedder musik og derinde er der albums og christmas.. :P

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

• Jeg kan ikke finde nogen links på nettet om hvorvidt det er lovligt eller ulovligt men programmet har været omtalt en del og været med i tv udsendelsen "Rabatten" hvor de tydeligt siger at det er lovligt.

Oprindeligt indlæg af AtoM!C

Yep, samme her :)
    Synes det er nemt at finde rundt i.

Og så i øvrigt en mappe der hedder blandet mp3, med diverse sange som mine venner har indspillet eller jeg har fundet på f.eks. mymusic og såen :)

Præcis det samme her. Jeg har bare en MISC mappe hvor diverse sange ryger ned i. :)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af Shooqer

Også her

Dog Julemusik & albums i mapper ;-D

Me 2 :))

Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

Oprindeligt indlæg af detro

Jeg kan ikke finde nogen links på nettet om hvorvidt det er lovligt eller ulovligt men programmet har været omtalt en del og været med i tv udsendelsen "Rabatten" hvor de tydeligt siger at det er lovligt.

efter hva jeg forstår er der copyright på det meste af det som bliver spillet på diverse stationer, dvs. du skal have lov af rettighedshaverne til at kopier deres nummer.

• lawl, undskyld mig, men hvem praler med "al deres musik"? Der er en der har sagt han har en 300 gb harddisk med musik, men puha, dem der har 5 forskellige genrer musik?! Shiat, sagsøg dem!

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Rettet en gang, sidst af Hayes ().

Oprindeligt indlæg af Hayes

lawl, undskyld mig, men hvem praler med "al deres musik"? Der er en der har sagt han har en 300 gb harddisk med musik, men puha, dem der har 5 forskellige genrer musik?! Shiat, sagsøg dem!

godt med dig hanne, jeg vil tilade mig at konkuder (stavehet) at når man begyder at dele op i.. A - B - C ovs. så er det ikke 10 mp3-sange vi snakker om ;)

• Har bare musikken smidt ind i en eneste mappe som sjovt nok hedder musik :))

Det er dejligt overskuelige hvis man kender Windows nogenlunde.. Så har jeg smækket Dato for Oprettelse på også, så jeg ka sortere efter kunstner, oprettelse, størrelse, albums og alt det der.. Det er meget nemmere :]