Nogen der kan huske hvor man for sin Paladin quest så man for sit gratis mount ?
-
-
So lvl 40 Paladin kan du få gratis mount, det for du ved at udføre en quest som Strahad Farsan i Ratchet giver dig.
Du kan sejle til ratchet fra Booty bay.!
Happy questing
-
Er du sikker på det er til Paladin, den minder meget om den quest der hører til Warlock'en (hvilket jeg iøvrigt selv er, bare ikke lvl 40).
Der kører en masse rygter om at man kan få en "gratis" mount til Paladin men indtil videre har jeg ikke set det i nu.
Men en FelSteed er altså til en warlock. -
Jeg har en ven som har gennemført den omtalte quest, men jeg spørg ham lige for at være sikker. Jeg er heller ikke helt sikker på om Pala's og warlocks for questen fra samme person.
-
hvis du er pala, skal du bare snakke med din pala træner , og giver dig en quest hvor du skal hen til SW og snakke med en. så får du den;)
-
Oprindeligt indlæg af Rincewindel
Er du sikker på det er til Paladin, den minder meget om den quest der hører til Warlock'en (hvilket jeg iøvrigt selv er, bare ikke lvl 40).
Der kører en masse rygter om at man kan få en "gratis" mount til Paladin men indtil videre har jeg ikke set det i nu.
Men en FelSteed er altså til en warlock.LOL jeg kunne ikke lade være med at grine
Paladiner skal bare lave et quest, så får de mount. Senere kan de så lave et quest mere - som kræver en fandens masse ting - og så får de elite mount.
-
Oprindeligt indlæg af Happy^
LOL jeg kunne ikke lade være med at grine
Paladiner skal bare lave et quest, så får de mount. Senere kan de så lave et quest mere - som kræver en fandens masse ting - og så får de elite mount.
Når du skal til din elite mount, er det næsten nemmere at bruge 900g på en epic end at gå og farme efter de ting.
-
Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
Når du skal til din elite mount, er det næsten nemmere at bruge 900g på en epic end at gå og farme efter de ting.
men er det lige så fedtmange af mine venner havde alle de ting de skulle bruge til elite mount da patch kom det var meget nice:)
-
Oprindeligt indlæg af zero
men er det lige så fedtmange af mine venner havde alle de ting de skulle bruge til elite mount da patch kom det var meget nice:)
Hvad er det for ting man skal bruge?
-
ved jeg ikke lige her
det er ikke mig der er pala men du kan vel se det på thottbot
-
Er der ikke noget med pala elite mount og mana cost? Så hellere de 900g på et ordentligt ride da
-
Snak med paladin træneren i IF. Han sender dig til Stormwind.....Der snakker du med en Dude, som du finder samme sted som du finder Stormwinds Paladin træner....Og Wopti....Så har du dig en Warhorse...
-
For at få paladin epic mount skalæ du bruge uhæmmet mange ting.
Først minimum 350g, hvis du få alting selv, og gratis arcanite bars.
Her er en list over ting du skal bruge:
Arcanite Bar: 6
Stratholme Holy Water: 5
Runecloth: 40
Arthas' Tears: 10
Er til arcanite binding, du skal bruge den i en quest i DM.
Enriched Manna Biscuit: 20
Er til at lave noget heste foder, også til questen i DM.
Azerothian Diamond: 1
Pristine Black Diamond: 1
Er ik nået hertil endnu, da jeg leder efter min diamond stadigvæk og ik gider spilde til i DMPristine black diamond er en BITCH. Det er psykopat svært at få en. Har brugt 1½ måned nu. Med et eller 2 raids hver dag, i weekenden 5 raids om dagen, for at den diamond. Uden held. Tror den dropper i UBRS, LBRS, scholo, strat og DM. Kan ik lige huske om der er flere steder, dog har de fleste jeg kender med den fået den i stratholme.
-
Oprindeligt indlæg af Bravix
For at få paladin epic mount skalæ du bruge uhæmmet mange ting.
Først minimum 350g, hvis du få alting selv, og gratis arcanite bars.
Her er en list over ting du skal bruge:
Arcanite Bar: 6
Stratholme Holy Water: 5
Runecloth: 40
Arthas' Tears: 10
Er til arcanite binding, du skal bruge den i en quest i DM.
Enriched Manna Biscuit: 20
Er til at lave noget heste foder, også til questen i DM.
Azerothian Diamond: 1
Pristine Black Diamond: 1
Er ik nået hertil endnu, da jeg leder efter min diamond stadigvæk og ik gider spilde til i DMPristine black diamond er en BITCH. Det er psykopat svært at få en. Har brugt 1½ måned nu. Med et eller 2 raids hver dag, i weekenden 5 raids om dagen, for at den diamond. Uden held. Tror den dropper i UBRS, LBRS, scholo, strat og DM. Kan ik lige huske om der er flere steder, dog har de fleste jeg kender med den fået den i stratholme.
Den diamond er mega svær at få fat i. Har set den droppe 1 gang i UBRS. Men det var et random drop fra en mob.
Det er sq næsten lettere et købe en til 900g -
Oprindeligt indlæg af Happy^
LOL jeg kunne ikke lade være med at grine
hehe
Må da være nogle OK lave levels der spiller på den server, for alle ved da en paladin får den gratis i level 40
-
Det sagde han vist ogå lige
Men ok
Lidt en skam den Epic mount skal koste så meget mana for en average paladin. Man skal vist være Healeradin før man ikke har noget imod det
-
Oprindeligt indlæg af Tormdk
Det sagde han vist ogå ligeMen ok
Lidt en skam den Epic mount skal koste så meget mana for en average paladin. Man skal vist være Healeradin før man ikke har noget imod det
Hellere det end at betale 90g vil jeg sige
-
tænker der skulle stå 900, men ok...
-
når man er pala skal man næsten ha det specille epic mount en pala ka få. der er mere stil over det