Nazi ørn - stødende?

  • jaaa jubiii lad mig få en tusse det har alle de andre.


    hvad er det fede i det.


    ser rigtig fedt ud på sådan en tynd it nørd med tatoos NOOOOOT


    og endnu bedre ud på ½ fede gamle mæn NOOOOT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shak
    ville nok droppe ørnen :) hva med en fed tribal tus istedet? :D


    Jeg har en selvkomponeret tribal tus på ryggen i forvejen, så vil gerne prøve noget andet :)



    Hvem siger jeg er en tynd IT nørd? er man det fordi man hænger ud på Tweak.dk?
    Jeg siger ikke at jeg er en stor grum pumper, men jeg er da meget normal af udseende og bygning :)


    Og jeg har nu ikke en tus fordi alle andre har det, men fordi jeg syntes det er pænt!


  • det var nu også sådan mere generelt


  • hehe, for mig er det en udsmykning af min krop, jeg gør det ikke for andres skyld, men udelukkende for min egen, er endlig ligeglad med hva andre mener og tænker, jeg synes det er pænt , noget i stil med et hul i øret eller en halskæde..for nogle er det sågar en livsstil :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shak


    hehe, for mig er det en udsmykning af min krop, jeg gør det ikke for andres skyld, men udelukkende for min egen, er endlig ligeglad med hva andre mener og tænker, jeg synes det er pænt , noget i stil med et hul i øret eller en halskæde..for nogle er det sågar en livsstil :)


    det kan også være pænt men tit passe det bare slet ikke til den person der bær dem.


    IMO

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
    Drop den ørn, Drop den tatovering .. Brug pengene på noget andet, for du fortryder sikkert om nogle år du fik den, også er det bare ærgeligt sonny boy. ..
    Min mening.


    Jeg har som sagt en tattoo i forvejen, så jeg ville nok ikke få en mere hvis jeg har fortrudt det ;)


    Og den kan fjernes smertefrit og uden ar... det koster bare lidt!


    Men jeg dropper nok den ørn... Når der er så mange der ville blive stødt over det, er det nok ikke det rigtige at få lavet :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK


    det kan også være pænt men tit passe det bare slet ikke til den person der bær dem.


    IMO


    Det er jo lidt af kliche.
    Man behøver nødvendigvis ikke være rocker for at have en tatovering. Hvis man selv synes det ser godt ud, skal man da få sig en. Man kan jo bare få den et sted hvor den ikke er så synlig i dagligdagen, af hensyn til arbejde osv. Der er ingen grund til at få en midgårdsorm der går fra håndleddet op til skulderen :)) Fik min lavet på ryggen, da jeg synes det ser bedst ud - og er mest praktisk. Det behøver ikke nødvendigvis være alt eller intet.


  • hvor meget er lidt i dine øjne? ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Manden må have penge nok, er det ikke dyr laserbehandling der skal til ?


    Man siger at man skal lægge et 0 til det man har givet for den :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HyPe
    Man siger at man skal lægge et 0 til det man har givet for den :)


    Så fornemmer jeg også det bliver dyrt at få fjernet ... :]


    Men kunne da godt selv fristes til at få en lavet .. Meen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HyPe
    Der er vist stor enighed ;)


    Folk er vel klar over at jeg IKKE skal ha lavet hagekorset også!? Det er KUN ørnen


    Ørnen - med eller uden hagekorset - vil altid lede tankerne hen på Nazi tiden. Du risikerer nogle seriøse øretæver hvisdu får lavet den tattoo - og hvem gider rende rundt med noget som forbindes til millioner af menneskers død...


    Find noget andet - der er masser at vælge imellem - også hvis det skal være unikt.. ;)


  • Ta' dine fordomme og stik dem et vist sted... :roller: :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Et fint Intel logo på den ene røvballe er vel altid et hit ... Måske AMD på den anden :]


    He he... Det minder mig om en, som hedder Kim.
    Han bad om et forslag til en speciel tatoo, så jeg forslog et stort K på venstre balle og et M på højre. Når han står op ville der stå kim og når han bukker sig frem står der kom. Den ide brød han sig ikke om. :))


    Var selv ved at få en rigtig flot løve på skulderen i Grand Canaria for nogle år siden. Hvis ikke lige konen pludseligt havde knækket sig på grund af mavesmerter og den tatoo biks så ret skummel ud, havde jeg da fået den. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
    Drop den ørn, Drop den tatovering .. Brug pengene på noget andet, for du fortryder sikkert om nogle år du fik den, også er det bare ærgeligt sonny boy. ..
    Min mening.


    HVORFOR skal folk altid udtale sig om ting de ikke har en fucking skid forstand på. Du er 16 år - og kan dermed ikke have en tattoo - ikke lovligt i hvert fald - Hvordan fanden - kan du så vide noget som helst om - at han fortryder om nogle år. Det er jo ikke alle der får lavet deres tattoo i en mega-brændert (hvilket faktisk ikke burde kunne lade sig gøre - da de ikke må lave den på folk som ikke er "ædru" - og ja der er brodne kar som gør det alligevel).