To spilledages karantæne til voldelig Møller

Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    Self er det forkert af manden... MEN... så er det sgu hele spillet og ikke kun denne ene mand... det ved du også godt bentzin der findes mange flere end bare ham

Lidt utroligt, at argumenterne bliver til, at andre også gør det !! Det retfærdiggør så, at Møller så godt må smadre en albue bevidst op i halsen på en modspiller. 8o
    Prøv nu at læse hvad jeg skriver - lidt utroligt, at i ikke læser det hele. :rolleyes:

Så lige en gang til: Jeg er modstander af vold både på og uden for banen.
    Hvis det havde været en hvilken som helst anden spiller, der gentagne gange bevidst har forsøgt, at skade andre spillere med vold. Ja så vil min holdning altid være den samme.

Og det er jo bevist med tv-billeder (også i slow), at han har gjort det bare 2 gange her i foråret. :roller: 3 gange har han fået Rødt kort i denne sæson (2 x direkte rødt)
    Så det er ikke kun et enkeltstående tilfælde.

Men det her handler ikke kun om én person. Som jeg også har skrevet i et af mine tidligere indlæg.
    Så husk lige at læse hvad jeg skriver, inden i kommer med jeres kritik.

Oprindeligt indlæg af Aerial
    Synes bestemt heller ikke det var ok det 32 gjorde, men synes han ofte bliver gjort til syndebuk i sådanne situationer. Var inde og se en kamp med OB, hvor han selv fik flækket tuden så blodet var i hele ansigtet og nede på trøjen - manden spillede videre og brokkede sig ikke .

Synes generelt DBU burde være bedre til at hindre sådan noget - og IKKE KUN på ham !

Helt enig.... :clap: - så det lige i sporten eller var det TV-Avisen (var på job så havde ikke lige tid til at følge så meget med) - men i hvert fald viser de et andet klip hvor han støder hovedet sammen med en anden - det klip viser de jo så for vi kan se hvilken bisse han altid er - problemet med lige det klip er bare at begge spillere kommer på fuld knald og begge går helhjertet efter bolden - men næææææ nej - Møller skal jordes for alt hvad vi kan finde på ham.

Har ikke set hele klippet - så kan ikke forsvare eller angribe ham om det han får karantæne for - men der er sgutte megen tvivl om at janteloven viser sit grimme fjæs - hver gang Møller bare løfter et øjenbryn.

BTW: Hvem kan egentlig være formand for spillerforeningen - hvis det er et krav at man er en engel - og hvem er det forresten lige der har VALGT Møller - ja nemlig spillerne selv - som udmærket ved hvordan han spiller - sååååååå..... :roller:

• han har altid gjort den slags svinskheder, forstår ikke man ikek har statueret et eksempel noget før...2 dage er for lidt....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman
    han har altid gjort den slags svinskheder, forstår ikke man ikek har statueret et eksempel noget før...2 dage er for lidt....

Jeps - også da han spillede i Brøndby. Der var han også en skamplet for fodbolden. Der kunne jeg heller ikke respektere hans facon.
    Men det er jo så synd for ham. Så vi - der har set ham i aktion (ikke kun de udvalgte klip) - må hellere la' vær med at gøre opmærksom på en spiller, som for åben skærm smadrer f.eks. en albue i halsen på en modstander eller hiver en anden i næsen.
    Eller i en anden kamp, hvor selvsamme spiller, kun holder øje med modstanderen og går direkte efter manden og smadrer ind i ham, så han bliver skadet og udgår. Fedt - la' ham da endelig blive ved. Det er jo så synd for ham - alle er jo efter ham. Lille uskyldige Peter Møller. Som sidste gang peb over at han mistede sin bonus, når han nu skulle have karantæne. Nej hvor er det synd ! :rolleyes:
    Men så er det jo godt, at han har nogle få, lige så snævertsynede som holder med ham. Som f.eks. Holmstrøm og andre pivehoveder.

""Det her burde ikke have ført til sanktioner overhovedet efter min bedste overbevisning," siger Niels-Christian Holmstrøm til Ritzau.

Hva' sker der så her Mr. Holmstrøm ? IMO så skal sådanne svinestreger/voldsomheder, helt væk fra banerne. Det burde slet ikke forgå nogen steder ! X(

• -Syntes det er til grin at han får karantæne!
    -Syntes også det er tydeligt at se ud fra optagelser at det ikke er gjort med vilje!
    -Syntes slet ikke man kan sætte de billeder op i viser mod det der skete, billedet er bare et tydeligt eksempel på hvordan bladene får en masse til at hoppe på vognen! (der er 1000 billeder med folk ramt i hovedet af en støvle, hvad laver den fod der? kunne man også spørge om!

De mener det var godt det blev gjort, og relaterer til andre gange Møller har været en smule aggressiv. Og det er da bare et tydeligt tegn på at ligge mere i det end der er :crazyeyes:

Men der var vel ikke noget andet at skrive om? Både her, der og tweak.dk :))

Ps. ser i slet ikke engelsk fodbold?

• Synes også det er til grin, at du og enkelte andre, ikke vil se realiteterne i øjnene og vedstå, at sådan noget er uhyrligt og at der skal gøres noget ved det.

Synes også det er meget typisk, at underkende tydelige beviser og kalde det manipulation.
    Men viser desværre, hvor holdningsløse og hvor "blå/hvid-øjet" nogle enkelte praler med at være. Trist men sandt.

Nå må vel hellere komme til sagens kerne:
    Der skal selvfølgelig ikke skrives og debateres om, at vold - lige meget hvor det er og hvem der begår det - er frastrødende og destruktivt.
    Næh - det faktuelle skubbes i baggrunden og debatten skal selvfølgelig hånlig- og latterliggøres, med holdningsløse meninger og udtalelser.
    Lad os endelig ikke se virkeligheden i øjnene - men bare kigge den anden vej. :(

Viser desværre hvilket niveau, nogle tænker og lever på - også herinde.

Tråden lukkes, inden det ender i en tåbelig og usaglig gang "skudermudder" ! :boxed:

Tak til dem, der prøvede at se på det, som noget alvorligt og relevant. EOD !