Deadmines - Westfall

• Lvl : 15-20 | Player limit : 10

Once the greatest gold production center in the human lands, the Dead Mines were abandoned when the Horde razed Stormwind city during the First War. Now the Defias Brotherhood has taken up residence and turned the dark tunnels into their private sanctum. It is rumored that the thieves have conscripted the clever goblins to help them build something terrible at the bottom of the mines - but what that may be is still uncertain. Rumor has it that the way into the Deadmines lies through the quiet, unassuming village of Moonbrook.

Map.:

• Synes måske at det kort der røvrender en lidt.

Godtnok får man indgangen til instancen foræret i en quest, men indgangen er altså stadigvæk i Moonbrook. Det der bliver vist på det der kort er jo udgangen :S

• Wraper Hvad er idéen i at du laver over 15 replys med et link til en side der viser det samme som Jimmy så glimrende beskriver her på siden?

Var der nogen der sagde Postluder?

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• Wraper >> Tak for dine indlæg i alle tråde i Dungeons fora'et, jeg tror godt jeg kan se hvor du vil hen og ja du har ret det er fra blizzards side af.

Men grundet til det ligger her er at Tweakere ikke skal finde de samme informationer på andre sider, det er så simplet som det. Relevandt information samlet på et sted. Det ville se lidt plat ud at slette alle mine tråde og lade som et eks. en http adresse stå.

Det er nu heller ikke ulovligt i følge Blizz's Fansite program. :D

Tak for din forståelse.

• Undre mig også lidt det kort er lidt vild ledene indgangen til DM er i Moonbrook ... det der er udgangen fra instancen :]

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM