Wailing Caverns - The Barrens

• Lvl : 15 - 21 | Player limit : 10

Recently, a night elf druid named Naralex discovered a network of underground caverns within the heart of the Barrens. Dubbed the 'Wailing Caverns', these natural caves were filled with steam fissures which produced long, mournful wails as they vented. Naralex believed he could use the caverns' underground springs to restore lushness and fertility to the Barrens - but to do so would require siphoning the energies of the fabled Emerald Dream. Once connected to the Dream however, the druid's vision somehow became a nightmare. Soon the Wailing Caverns began to change - the waters turned foul and the once-docile creatures inside metamorphosed into vicious, deadly predators. It is said that Naralex himself still resides somewhere inside the heart of the labyrinth, trapped beyond the edges of the Emerald Dream. Even his former acolytes have been corrupted by their master's waking nightmare - transformed into the wicked Druids of the Fang.

Map.:

• Benytter mig lige af den her tråd til at spørge efter et ordentligt party

Jeg spiller på Deathwing, som level 23 mage
    Jeg vil meget gerne færdiggøre HELE wc (Hvis det er muligt på level 23...)

Er der ikk nogen der er friske på et ordentligt party, hvor vi herinde finder healer, tank og nogle dmg dealers? Gider nemlig ikk de party's man finder i LFG channel på serveren :rolleyes: Det ender squ altid med de bare render ud når vi er halvt færdige, fordi de ikke gider færdiggøre hele den instance :boxed:

Btw level 15-21.. Er det ikk relativt lavt sat? Der er så vidt jeg lige husker en level 26 quest dertil også...

• Nej, det er det faktisk ikke, ikke hvis du har en god gruppe, men vil sige 15 er måske lige lovlig lavt.. en 18-20 er sku fint til den her instance!

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Tjaah vi klarede den da næsten uden mainhealer og tank med level 23, 21 og 19 :boxed: Der var godt nok en shaman med, men de er jo ikk ligefrem de allerbedste healers :P

Prøvede lige at finde en gruppe alligevel og atter en gang går der kaos i det halvvejs :boxed: Vi havde ellers en god mainhealer (Priest), tank (Warrior self), sec healer slash dmg dealer (Shaman) og så to dmg dealers (2x mage)
    Og så skriver healeren lige pludselig FUCK og så går han offline :roller: Sikkert atter en 12 årig, der lige pludselig sku hjælpe moar :$

Lidt efter det siger tanken lige pludselig at han går afk i 40 min - Går det ikke godt? :cheers:

Hader de lave instances :crazyeyes:

• Ja, har sku haft MANGE af sådanne grupper, og det er PISSE irriterende!

Du kan være heldig eller uheldig. Men det jeg plejede at gøre, var at se på vedkommenes ting, og hvor meget han/hun skriver.

For hvis det f.eks. er en mage, og ikke har 1 ting med intellect eller ikke siger et pip i group, så ved jeg også godt at det er en der ikke kan finde ud af spillet, eller mindreårige. Og så leaver jeg party, eller smider ham ud.

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-