Brøndby IF - FCK i dag ! (5-0)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af D-Zs
    Det vill jeg da mene de gjorde, ellers havde de jo ikke vundet :boxed: hvis brøndby ikke er bedre end fck hvorfor vandt de så? fordi de var heldige at ramme bolden 5 gang så den røg i mål? :crazyeyes:


    Ja - eller hvorfor er de 8 point foran FCK
    - eller Brøndby har kun tabt 3 kampe, mens FCK har tabt 7
    - eller der er kun gået 16 mål ind hos Brøndby, hvor imod der gået 35 ind hos FCK
    - i de 27 kampe der spillet indtil nu.
    Og det er jo sådanne facts der er afgørende for, hvem der er bedst.


  • tor ikk det er svært at blive enige om, at FCK har indhentet brøndby voldsomt på det sidste!
    Og bentzin, jeg så kampen defensivt, ikke fana f ogen af holdene, og tro mig, kampen var til brøndbys favør ja, men ikke til et 5-0 favør!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    tor ikk det er svært at blive enige om, at FCK har indhentet brøndby voldsomt på det sidste!
    Og bentzin, jeg så kampen defensivt, ikke fana f ogen af holdene, og tro mig, kampen var til brøndbys favør ja, men ikke til et 5-0 favør!


    Hvad snakker du om... havde vi scoret på straffesparket og på det lob som skoubo lavede, så ville den måske have stået 7-0...


    Kunne også have endt 4-2...


    Men du må da indrømme at fck gik lidt i chok efter 2-0 målet... De begyndte først at presse et kvarter før tid... og åbnede op for at bif kunne smide et par hurtige mål ind.


    De blev løbet over ende... tydeligt.

  • Jeg har ik noget mod fodbold, hvis der ellers bare ville være mere gang i spillet. Landskamp har jeg til gengæld et lidt andet forhold til, da det er ens nationalstolthed der står for skud.
    Nu hvor Finals er igang i NBA, så skal der sgu en liderlig kone til at beholde mig under dynen, ellers sidder jeg sgu foran fjerneren kl. lort om natten for at se verdens bedste og hurtigste spil. Andre NBA-fans, der deler samme holdning ??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus
    Jeg har ik noget mod fodbold, hvis der ellers bare ville være mere gang i spillet. Landskamp har jeg til gengæld et lidt andet forhold til, da det er ens nationalstolthed der står for skud.
    Nu hvor Finals er igang i NBA, så skal der sgu en liderlig kone til at beholde mig under dynen, ellers sidder jeg sgu foran fjerneren kl. lort om natten for at se verdens bedste og hurtigste spil. Andre NBA-fans, der deler samme holdning ??


    100%!
    og en liderlig kvinde skulle ikke stoppe mig. måske 2, men ikke 1 :P

  • Da folk nu er ved at bevæge sig væk fra emnet, så lukker jeg den.
    Også for ikke at træde for meget på dem, som ligger ned i forvejen. ;)
    Husk sidste år var det hele omvendt. :boxed: