Norsk russer strippede for at vinde skolevalg!!!

Oprindeligt indlæg af Vigilant

HAHA, hva skole går du lige på?! altså hvis man er SÅ fed i gym, så tror jeg sku hellerik der er nogle der vil kigge på en når man stiller op til skolevalg ;)

Mvh Mads :T

Teknisk skole

Oprindeligt indlæg af Burger
    Og du har ikke overvejet at behandle dine medmennesker med respekt?

Indse det Bruger, sådan er tiden (desværre) gået hen og blevet hvor unge mennesker ikke tænker på andre end sig selv.
    Ligner man ikke "idealerne" fra TV og blade er man dum, grim og yt, og kan tiltales og behandles som det passer en.

Dette er en kedelig tildens der er kommet blandt unge mennesker efter hånden.

- men giver dig ret, alle har ret til at blive behandlet med respekt uanset hvordan man ser ud, og er selv træt af at folk ikke forstår dette.

Oprindeligt indlæg af Burger

Og du har ikke overvejet at behandle dine medmennesker med respekt?

Vil godt lige se noget til det.. har 2 holdninger til det..
    1: hvsi de folk ikke var tykke så var der heller ingen der råbte efter dem.. altså hvor nemt kan det være. fordi jeg er 100% på at de ikke har det godt med dem selv fordi de er tykke..

2: Man kan da være ligeglad med dem. men bare lidt svært når der hænger nogle giga bildæk ud af sidderne på dem.. og nogle de bryder sig ikke om sådan noget..

CPU: AMD Newcastle 3000+ 2000@2400 MHz
    Epox 8KDA nForce 250Gb @ VCORE+VDIMM mod
    Grafikkort: Albatron FX5700 256 mb,
    Ram: Mushkin 2*512 PC3200 / 400 MHz
    HD: Samsung SP 160 Gb
    PSU: Chill Innovation CP-400A

Oprindeligt indlæg af DJ-ALCEDO

Vil godt lige se noget til det.. har 2 holdninger til det..
    1: hvsi de folk ikke var tykke så var der heller ingen der råbte efter dem.. altså hvor nemt kan det være. fordi jeg er 100% på at de ikke har det godt med dem selv fordi de er tykke..

2: Man kan da være ligeglad med dem. men bare lidt svært når der hænger nogle giga bildæk ud af sidderne på dem.. og nogle de bryder sig ikke om sådan noget..

:ban: