QuoteOprindeligt indlæg af DEVIL_DK
hum kan jo ikke engang danse :ban:
Du koncentrerer dig om de helt forkerte ting.
QuoteOprindeligt indlæg af DEVIL_DK
hum kan jo ikke engang danse :ban:
Du koncentrerer dig om de helt forkerte ting.
QuoteOprindeligt indlæg af Meesalith
da vel ikke dem alle sammen..? bvadr!
Jo stort set.
Mig og gutterne råber bvadr til dem, når deres "Bildæk" er synligt...
QuoteOprindeligt indlæg af Vigilant
HAHA, hva skole går du lige på?! altså hvis man er SÅ fed i gym, så tror jeg sku hellerik der er nogle der vil kigge på en når man stiller op til skolevalg
Mvh Mads
Teknisk skole
QuoteOprindeligt indlæg af Shooqer
Jo stort set.
Mig og gutterne råber bvadr til dem, når deres "Bildæk" er synligt...
Og du har ikke overvejet at behandle dine medmennesker med respekt?
QuoteOprindeligt indlæg af Burger
Indse det Bruger, sådan er tiden (desværre) gået hen og blevet hvor unge mennesker ikke tænker på andre end sig selv.
Ligner man ikke "idealerne" fra TV og blade er man dum, grim og yt, og kan tiltales og behandles som det passer en.
Dette er en kedelig tildens der er kommet blandt unge mennesker efter hånden.
- men giver dig ret, alle har ret til at blive behandlet med respekt uanset hvordan man ser ud, og er selv træt af at folk ikke forstår dette.
QuoteOprindeligt indlæg af Burger
Vil godt lige se noget til det.. har 2 holdninger til det..
1: hvsi de folk ikke var tykke så var der heller ingen der råbte efter dem.. altså hvor nemt kan det være. fordi jeg er 100% på at de ikke har det godt med dem selv fordi de er tykke..
2: Man kan da være ligeglad med dem. men bare lidt svært når der hænger nogle giga bildæk ud af sidderne på dem.. og nogle de bryder sig ikke om sådan noget..
QuoteOprindeligt indlæg af DJ-ALCEDO
Vil godt lige se noget til det.. har 2 holdninger til det..
1: hvsi de folk ikke var tykke så var der heller ingen der råbte efter dem.. altså hvor nemt kan det være. fordi jeg er 100% på at de ikke har det godt med dem selv fordi de er tykke..
2: Man kan da være ligeglad med dem. men bare lidt svært når der hænger nogle giga bildæk ud af sidderne på dem.. og nogle de bryder sig ikke om sådan noget..
:ban: