Hey jeg skal bruge en patch til at kunne spille MP2 på min xp pro med SP2 kunne ikke finde nogen på Boomtown, og hellere ikke på remedy's hjemmeside, er der så slet ingen? for har fundet frem til at sp2 kan skabe probs med max payne2 men ik noget info om en patch, kun en til win 98/me og har også prøvet at køre compatible mode i win 98 hjalp ikke nogen der har en idé til hvad jeg kan gøre? foruden at slette sp2 naturligvis...
Patch til Max payne 2, til Win Xp Pro ?
-
-
Det ser ud til at Max payne er blevet fjernet fra listen over SP2 inkompatible spil og har hørt om flere hvor det virker
så det BURDE vel virke med nyeste patch
-
Underligt at det ikke virker så...
-
Jeg kan huske også at have haft problemer med det, men der fandtes en patch der fjernede problemer - søg google... Den skal være der..
-
Den eneste patch jeg kunne finde, var en som virkede til win 98/me.... og den har ingen effekt...
-
Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
Det ser ud til at Max payne er blevet fjernet fra listen over SP2 inkompatible spil og har hørt om flere hvor det virkerså det BURDE vel virke med nyeste patch
Link til listen?(
-
Sidder faktisk og gamer det for tiden.. Meget fedt spil.. Det virker fint på min med Win XP Pro og SP2..
-