Skole og SFO lukket?

• Hejsa

nu er det sådan at jeg har en datter der går i skole, og finder til min skræk ud af at SFOen har lukket i 4 uger i sommerferien.. WTF?!?!?
    Det kan godt være at det er mig der er lidt galt på den, mener SFOen der ikke for at der er nogen til at kigge efter vores rollinger når man er på arbejde?

Nu ved jeg ikke om det også gælder folkeskoler, eller det kun er min datters skole der har valgt at gøre det sådan, hvilket er en privatskole.

• Mener det er ret normalt, da de også skal have ferie... min mor som arbejder i sfo'en på en privatskole har også fri når skolen har lukket. Så du skal nok have fundet en løsning...

• Helt ærligt - Ville det så ikke være en smartere idé at kontakte skolen selv, end at spørge os der ikke har en ærlig chance for at kunne udtale os om det, med sikkerhed ? ;) ;)

• Nu er det jo ikke alle herinde der er 15 år.. der er en del der har børn.. så derfor ville jeg høre om der var andre der havde samme problem og om det var normalt med 4 uger.

Oprindeligt indlæg af D-Zs
    Mener det er ret normalt, da de også skal have ferie... min mor som arbejder i sfo'en på en privatskole har også fri når skolen har lukket. Så du skal nok have fundet en løsning...

Det er klart.. men der findes vel vikarer, og de behøves vel ikke alle at have fri på samme tid.
    Gad godt at se hvad der skete hvis vi lukkede TDC ned i 4 uger midt i sommerferien.

Oprindeligt indlæg af Falsk

Det er klart.. men der findes vel vikarer, og de behøves vel ikke alle at have fri på samme tid.
    Gad godt at se hvad der skete hvis vi lukkede TDC ned i 4 uger midt i sommerferien.

Jeg mener da at kunne huske at der på min skole altid var en medarbejder i SFO'en hele sommeren.

off topic:
    Det skal jeg ikke svare på vel ... det med TDC *gg*

• når skolen lukker, lukker SFOen delvist :/ sådan er det desværre..

Når EUC lukker, lukker skolepraktik :P ergo 5 ugers sommerferie til mig :D

Oprindeligt indlæg af Falsk
    Hejsa

nu er det sådan at jeg har en datter der går i skole, og finder til min skræk ud af at SFOen har lukket i 4 uger i sommerferien.. WTF?!?!?
    Det kan godt være at det er mig der er lidt galt på den, mener SFOen der ikke for at der er nogen til at kigge efter vores rollinger når man er på arbejde?

Nu ved jeg ikke om det også gælder folkeskoler, eller det kun er min datters skole der har valgt at gøre det sådan, hvilket er en privatskole.

mener selv at jeg var fanget det meste af sommerferien i en dødkedelig SFO sammen med 5 andre børn og 2 voksne...

men det er jo noget tid siden...