QuoteOprindeligt indlæg af Wraper
Min kritik:
-Få dine billeder i ordentlig kvallitet, det ligner jo en low-res side
-jeg vil på det kraftigste råde dig til at ikke skrive nyheder/blog og ting ind som BILLEDER?! Hva tænker du påALT for tungt!
-Måske skulle du få selve boxen centreret, og så smide billedet på bagefter, så boxen er i centrum og det venstre billede lidt mere i selve venstre side
Tænk før du taler, det er kun design de skal kommenteres ... Har intet indhold overhovedet lavet. Det er for at vise det visuelt før jeg går videre med indhold ... Self. skal det ikke laves som billeder, det er jo logisk ...
Resten af dine kommentare er sådan set fine nok ... Ved figuren skal finpusses (nævnt længere oppe) ...
Figuren kan jeg ligge på som et layer, men hvis den hvide box skal være centreret, bliver det svært at få figuren placeret hvor den bør være. Er enig det hælder lidt til højre som det er nu, men hvis den hvide box skal være midt i, så vil den hælde til venstre pga. figuren ..
Men vil i hvertfald kigge på figuren og om siden kan komme lidt længere til venstre ...
QuoteOprindeligt indlæg af Zlinky
LOL! Havde jeg slet ikke lagt mærke til- desuden er der W i Welcome...
Synes også udklipning/resize af den-der-mande-ligende-tingest-til-vestre skulle gøres noget bedre...
Det der Copyright, Customize osv i bunden står heller ikke på linie med de to bannere, hvilket det burde gøre.
Lad nu teksten ligge, det er designet/opbygningen der skal kigges på. Indhold er der intet af endnu
Kigger på billedet
Ved ikke om det gør så meget linksene i bunden står helt lige med de små billeder ... Men kan da godt gøre som herren ønsker det