Hvem vinder Kontrakten med Don Ø

• Jeg er selv en habil seer af programmet "Kontrakten med Don Ø", og er begyndt at diskutere med konen, hvem der burde vinde showet, på grundlag af de optagelser vi har set indtil nu, og hvad de står for.

Altså som jeg ser det, så er Tina og Lars selvskreven til finalen, hvor jeg tror at enten Lilly eller Chris besætter den sidste plads. Lilly fordi hun kun een gang har dummet sig i, da hun var chef (ved at lade Don Ø vente 1 time), og fordi hun ofrer sig virkelig for gruppen, skønt de har holdt hende udenfor i starten. Chris gjorde sig godt bemærket på overlevelsesturen, men hans lallede holdning igennem hele showet, tror jeg ikke bringer ham videre.

Alt ialt tror jeg, at kampen står mellem Tina og Lilly, og jeg tror at Lilly render af med Titlen i sidste ende.

Hvad med jer - Deler vi samme opfattelse eller

Oprindeligt indlæg af BasHuus

OK, I mener altså at Lars vinder, men betyder det også, at jeres sympati ligger hos ham ?? Jeg synes ikke, han har levet op til den præstation han ligger op til.

Nope har ikke rigtigt sympati for nogen af dem. Synes alle har dummet sig mere eller mindre igennem forløbet, så der er ikke nogen jeg ser som vinder. Synes tværtimod mere jeg kan finde personer i "Hyret eller Fyret" der virker som gode ledere ;)

Oprindeligt indlæg af BasHuus

OK, I mener altså at Lars vinder, men betyder det også, at jeres sympati ligger hos ham ?? Jeg synes ikke, han har levet op til den præstation han ligger op til.

Så meget går jeg ikke op i det ;)
    Det er jo bare underholdning. Jeg håber sandelig ikke at Flemming Østergaard virkelig regnede med han kunne finde nogle seriøse bud til posten som underdirektør gennem et reality tv-program.

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad

Så meget går jeg ikke op i det ;)
    Det er jo bare underholdning. Jeg håber sandelig ikke at Flemming Østergaard virkelig regnede med han kunne finde nogle seriøse bud til posten som underdirektør gennem et reality tv-program.

Helt rigitgt det er ikke andet en en sløv gang underholdning, hvis man kan kalde sådan noget for underholding. Jeg personligt, synes der er for meget af alt det der "reality skidt" på alle kanaler. :roller:

Savner dælme nogle film, som vi ikke har set 20 gange i stedet for.

• Glem det! Det gør Tina da. Hun er da den eneste som ikke er blød. DonØ siger jo han mangler en som kan tage hårdt fat, og det kan hun..

Efter at Lars dummede sig sidste uge, tvivler jeg på han vinder!

• Så blev det Tina. ;)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP