Ny nazister

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad

Men har vel lov til at have en menning.. At nogle folk syntes det er fedt at hade alle mennesker rører mig nu ikke så meget. Så længe det bare er menninger og hemmelige møder hvor de bliver enige om at jøder stjæler vores penge syntes jeg nu ikke lige det er noget de skulle hænges op i bollerne for.

Jo. (min mening!)

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad

Men har vel lov til at have en menning.. At nogle folk syntes det er fedt at hade alle mennesker rører mig nu ikke så meget. Så længe det bare er menninger og hemmelige møder hvor de bliver enige om at jøder stjæler vores penge syntes jeg nu ikke lige det er noget de skulle hænges op i bollerne for.

Det er ikke i orden at have sin mening når ens meninger går ud på at slå andre mennesker ihjel pga. raceforskel... og jeg er da 100% enig med Zero og WizzarD om det fede læs lort skal hænges op i bollerne.. det er ikke mange mennesker der kan få mit pis i kog, men store onde big boy nazi johnny er en af de mennsker (er han det??) der kan ...

Holy guacamoly...

Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Man har da lov til at have PRÆCIS de synspunkter man vil! :roller: :roller:

Det er handlingerne der tæller - så kan alt andet da være ligegyldigt... :rolleyes:

Såvidt jeg husker har du mere end en gang udtalt det modsatte om f.eks. ekstremistiske muslimer - Kan være jeg husker forkert... ?(

Bortset fra det - så fatter jeg ikke at man kan sige ytrings frihed om folk som Johnny - Han har i mine øjne kun ret til at ytre en ting - og det er AV - når han får en kugle for panden.... :boxed: - Visse ting kan ikke tilgives - og visse ting skal ALDRIG glemmes... X(

Oprindeligt indlæg af Try-this
    Synes det er så latterligt med "race forskelle", "de hvide er overlegne", "jøderne har penge og skal derfor gasses" osv med latterlige nazistiske udsagn...

hvad går der galt oppe i sådanne folks hoveder?

Ja - der er ikke meget forskel på dem og så de ekstreme muslimer. De går jo også kun efter, at få omvendt alle os andre - til et sygt ensporet livssyn.

Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Man har da lov til at have PRÆCIS de synspunkter man vil! :roller: :roller:

Det er handlingerne der tæller - så kan alt andet da være ligegyldigt... :rolleyes:

Ja, det har du ret i. MEN man må ikke ytre sig på nedgørende vis om andre mennesker... så hut jeg hvisker