Be Cool

• Nogen der har set Be Cool?

Synes den er rigtig sjov, og det er en ny rolle han får sig ham John, selvom han har spillet Cool guys før så er han en mr nice guy samtidigt.

SPOILER!!!

Er det bare mig eller når de danser til den der Black Eyed Peas koncert er det så ikke nogen moves fra Pulp Fiction? det er jo Uma og John... synes bare jeg kunne genkende nogle moves eller hvad?

• hvorfor er det en spoiler?

Det er jo meningen :]

Det viste de på MTV "Making of Be Cool"

det er en Mega fed Film :clap:

Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

• Synes det er for grinern med ham Dabu som iøvrigt er ham fra Outcast?? - Eller??

Anyways båede det med den gun og så det med musikken der i starten :P Hvor de kommre i hummerne.. :D

"say hello to my daughter", "hello", "Now YOU LISTEN !! - Play my tracks on the radeo" eller sårn :D - alt for grinern :D

- Synes dog den trak det lidt for meget ud... - Især det med Steven Tyler....

Hmm.... - Synes ikke Uma Thurman er en særlig hot skuespillerinde, men der i starten ved poolen hvor der vises den der tatorvering, sweet :P :crazyeyes: :))

--- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

• Hehe ja André 3000 (OutKast) spiller Dabu. Glæder mig til den kommer på dvd, så skal den sgu købes! :D hende Sangeren, Christina Milian, er da også ret cute ;) jeg synes hun skulle have arbejdet topløs på den bar/club for de extra 2000 $ om måneden :P

• Det var ikke fordi jeg lå flad af grin så ofte, faktisk mest under rulleteksterne med de der fraklip (eller lign.)

Den havde sine små sjove øjeblikke, det skal den have ...

Og var da også lidt overrasket over Uma lige kunne se sådan ret lækker ud der i starten...

• Nej, det er faktisk en 2er. 1eren hedder "get Shorty" og da dansede Uma & john vidst os :roller:

Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

• Okay min fejl har ikke set den, men det er ihvertfald en ny ting for mig at se ham i sådan en rolle :), må da lige se Get shorty så... but never the less, en fed film synes jeg.