Hej...
jeg har problmer med mine forældres mail... den kan sagtens modtage mails... men når den skal sende en skriver den at den ik kan kontakte serveren...
hva skal jeg gøre??
Hej...
jeg har problmer med mine forældres mail... den kan sagtens modtage mails... men når den skal sende en skriver den at den ik kan kontakte serveren...
hva skal jeg gøre??
Kan du beskrive lidt nærmere? Har i fået ny internetudbyder? Har i ændret ved indstillingerne eller noget?
Tjaa, har du lige sat det op, eller kom fejlen efter det har virket
jamen det er lidt svært at beskrive... lige pludselig så ku den bare ik forbinde til serveren... den har virket efter at vi skiftede internet udbyder - skiftede fra get2net til elro
Er du sikker på at det ahr virket efter I har skiftet? For hvis du bruger get2net's smtp-server, så kan du ikke bruge den med elro.
i den besked som kommer frem skriver den:
Forbindelsen til serveren kunne ikke etableres. Konto: 'paul.get2net.dk', server: 'smtp.elromail.dk', Protokol: Smtp, Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Socket-fejl: 10060, Fejlnummer: 0x800CCC0E
ja jeg er sikker på at det har virket... for 2 dage siden sendte jeg en mail fra den.. og der virkede det fint.. jeg har også skiftet fra smtp-serveren fra get2net til elro
QuoteOprindeligt indlæg af Bugge1987
ja jeg er sikker på at det har virket... for 2 dage siden sendte jeg en mail fra den.. og der virkede det fint.. jeg har også skiftet fra smtp-serveren fra get2net til elro
Hmm, ved ikke helt hvad der er galt så. Jeg kender ikke elro og ved derfor ikke noget om deres serveropsætning.
Hvis du har skiftet mail har du vel også skiftet SMTP server, så den skal vel bare ændres til Elros.
før jeg skiftede internetudbyder var den jo sat op til get2net's smtp-server... men efter jeg skiftede fik jeg at vide at jeg skille ændre smtp-serveren til smtp.elromail.dk...
hehe jamen prøv lige at kig på din fejlmeddelelse! Du bruger jo stadigt den gamle smtp server. Du har IKKE skiftet!
jow jeg har skiftet smtp server...
ah ja det er rigtigt... underligt
ja det samme synes jeg