Jeg har givet min HP et nyt design som jeg lagde online i går. Hvad syntes i ?
Ja jeg ved godt at jeg ikke just er prof, så i behøver ikke at flame mig ...
Jeg har givet min HP et nyt design som jeg lagde online i går. Hvad syntes i ?
Ja jeg ved godt at jeg ikke just er prof, så i behøver ikke at flame mig ...
Jeg synes farvevalget er rigtig godt. Er ikke så tosset med den fading du har i kanten af billedet, men ellers ser det imo kanon ud
Ser lovende ud, nu surfede jeg kun kort rundt .. Det jeg bed mærke i er en smule stilforvirring, eftersom designet svinger lidt alt efter om man besøger "files", "about" eller eksempelvis "tagwall" ... Så det helst føles lidt mere ad
Ellers kan jeg faktisk godt lide dit billede Og i modsætning til Torgue, så synes jeg din brug af fading er fint .. Hvad det angår er det nok en smagssag ...
QuoteOprindeligt indlæg af Torque
Jeg synes farvevalget er rigtig godt. Er ikke så tosset med den fading du har i kanten af billedet, men ellers ser det imo kanon ud
Har lige prøvet at fjerne kanten .... Hm ... Ved sørme ikke helt ... Virker som om der mangler noget ...
Måske lidt blur på den nederste kant som en overgang til menu´en ...
Jeg må indrømme at jeg også bedre kan lide den uden fade.
Udover det syntes jeg det er et godt og simpelt design. Jeg er stor tilhænger at simple designs
QuoteOprindeligt indlæg af Macimuz
Ser lovende ud, nu surfede jeg kun kort rundt .. Det jeg bed mærke i er en smule stilforvirring, eftersom designet svinger lidt alt efter om man besøger "files", "about" eller eksempelvis "tagwall" ... Så det helst føles lidt mere ad
Ja, det er én af de ting jeg arbejder lidt på at få til at passe sammen.
QuoteOprindeligt indlæg af Macimuz
Ellers kan jeg faktisk godt lide dit billedeOg i modsætning til Torgue, så synes jeg din brug af fading er fint .. Hvad det angår er det nok en smagssag ...
Ja, smag siger jo en del. Er lige i gang med at se om en soft blur vil se fint ud på det område.
Som jeg har sagt tidligere, neat
Du skal lige have fixet det samme baggrundsproblem som tidligere under Gallery
ellers, thumbs up
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af GrillRotten
Ja, det er én af de ting jeg arbejder lidt på at få til at passe sammen.
Ja, smag siger jo en del. Er lige i gang med at se om en soft blur vil se fint ud på det område.
All righty then
ellers et fint overskueligt og simpelt design ...
Baggrunden på FILES og LOGIN er blevet hvid ... og TAGWALL er også blevet lavet lidt om med hensyn til farverne ...
Kan dog ikke helt finde ud af hvad jeg syntes om det ... Det er #7F8FA9 der er brugt på TAGWALL ... men den virker forkert ...
Ser meget godt ud, men jeg synes bare at forsiden ser lidt for enkel ud, tom ud, men det er jo smag og behag
Den er meget overskuelig bygget op, og fungerer også rigtig godt. Især med galleriet og tagwallen, meget overskueligt
Ellers synes jeg der mangler et eller andet. Den virker på en måde for "død". Farverne er heller ikke mig. Men det jo smag og behag
Det er ved at ligne noget ... Må give nogle ret, det er som om der mangler noget på forsiden ...
Sys den er rigtig nice....
Jeg synes det ser godt nok ud men der er altså nogen ting inde i galleri jeg ikke lige fatter hvad man skal bruge til..... :]
Syntes det er meget pænere end før
Uuh den er sq flot !
Tænkte på at det kunne være fedt hvis man kunne lave sådan at man kan skrive en kommentar til nogle af billederne.. Så ville galleriet blive lidt mer .. Ja hvad mon det hedder.. Anyways syntes det kunne være fedt !
Me not like
Men nice server ellers ??
syntes nu det ser meget fedt ud...
Dejlig nemt og overskueligt... Kan dog diskuters om det er lidt tamt, mht. farver men det er jo en smagssag
8/10 fra mig